חגיגת בר מצווה מרגשת לטל גבריאלי (צילום: יוסף הירש)
חגיגת בר מצווה מרגשת לטל גבריאלי (צילום: יוסף הירש)

בצל המלחמה: חגיגת בר מצווה מרגשת לטל גבריאלי מקיבוץ מצובה 

עמותת יד עזר לחבר בשיתוף פעולה עם מלון אחוזת יערות הכרמל וחברת "ה' הפקות' הפיקו חגיגת בר מצווה מרגשת לנער טל גבריאלי, שפונה עם משפחתו מקיבוץ מצובה בצפון. אף עין לא נשארה יבשה

פורסם בתאריך: 5.11.23 02:24

עמותת יד עזר לחבר ערכה ביום חמישי האחרון חגיגת בר מצווה מרגשת לנער טל גבריאלי, שבתחילת הלחימה פונה עם משפחתו מביתם בקיבוץ מצובה בגבול הצפון. מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג נרתם מיד לסייע בהתנדבות מלאה לארגן את החגיגה ואף רתם למשימה את מלון אחוזת יערות הכרמל מרשת ישרוטל ואת סיון אבישג לוי מ"ה' הפקות". מועדון הכדורגל מכבי חיפה העניק לגבריאלי במתנה כדורגל, צעיף ומתנות נוספות. ראש המועצה האזורית מטה אשר, משה דוידוביץ, כיבד את האירוע ונשא דברי ברכה.

חתן בר המצווה טל גבריאלי (צילום: יוסף הירש)

חתן בר המצווה טל גבריאלי (צילום: יוסף הירש)

סבג, שלא נכח באירוע, מכיוון ששהה באותה העת בדרום וחילק לחיילים אפודים קרמיים, שלח ברכה ואמר: "מיד כשנודע לי שטל הגיע לגיל מצוות, לא היססתי לרגע והרמתי את הכפפה בסיועם של אנשים טובים. ברצוני להודות מעומק ליבי לכל המתנדבים שעמלו על ההפקה המפוארת בימים קשים אלה של מלחמה בישראל. תודה למנכ"ל מלון אחוזת יערות הכרמל עופר אגמי, למנהלת יחסי הציבור של המלון מונירה סלום ולמנהלת האירועים נעמי שרמן. תודה גם לסיון אבישג לוי מ'ה' הפקות' ולכל מתנדבי עמותת יד עזר לחבר, בהם מנהל הלוגיסטיקה של העמותה חביב אוחנה ומנהלת המועדון החברתי שלנו נעמי אילוז. עמותת יד עזר לחבר תמשיך לעשות לילות כימים למען תושבי הדרום והצפון, חיילי צה"ל וכל כוחות הביטחון. כוחנו באחדותנו, ורק ביחד ננצח".

 

 

אושרת גבריאלי, אמו של טל: "טל זכה לחגוג בר מצווה הרבה מעבר לציפיות. וזאת בזכות הרבה מלאכים, ואין דרך אחרת להגדיר אותם, יצאה אל הפועל עלייה לתורה מרגשת, עוצמתית, מאחדת, מחזקת ומיוחדת. תודה ענקית לשמעון סבג ולכל מתנדבי יד עזר לחבר שליוו את האירוע מתחילתו ועד סופו, הרעיפו מתנות וכיבוד. אין עליכם, אתם באמת מלאכים. תודה לצלם האירוע ג'ו לוציאנו שהנציח כל שנייה ורגע מאירוע שייחרט בלינו לנצח ותודה ללהקת התקווה 6 שקינחה את האירוע באופן בלתי נשכח ותודה לאנשי קיבוץ מצובה שכיבדו אותנו בנוכחותם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר