רב"ט אברהם פטנה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)
רב"ט אברהם פטנה ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק שלו)

חבריו של רב"ט פטנה מבקשים ליצור שרשרת אנושית לזכרו

הלווייתו של רב"ט אברהם פטנה, שנהרג אתמול בפיגוע במחסום המנהרות בירושלים, תתקיים היום בשעה 11:00 בית העלמין הצבאי בנוה דוד. חבריו קוראים לציבור לחלוק לו כבוד אחרון וליצור שרשרת אנושית עם דגלים בכביש המוביל אל בית העלמין

פורסם בתאריך: 17.11.23 07:29

חבריו של רב"ט אברהם פטנה, שנהרג אתמול בפיגוע במחסום המנהרות בירושלים, קוראים לציבור לחלוק כבוד אחרון ללוחם וליצור שרשרת אנושית עם דגלים בכביש המוביל אל בית העלמין הצבאי בנוה דוד, לפני הלווייתו שתתקיים היום (שישי) בשעה 11:00.

פטנה, בן 20, לוחם בגדוד ארז בחיל המשטרה הצבאית, נולד וגדל בקרית אליעזר, וסיים את לימודיו בבית הספר עירוני א'. הוא נרצח אתמול בפיגוע שביצעה חוליה של שלושה מחבלי חמאס במחסום המנהרות בירושלים. המחבלים הגיעו למקום ברכב, ירו לעבר הכוחות במקום ופצעו שישה ישראלים, ובהם פטנה שנפצע באורח אנוש ומת לאחר מכן מפצעיו.

 

 

יפית, חברת ילדות של פטנה וחברת המשפחה, ספדה לו: "'ואם אחד מאיתנו הולך מעימנו'. צער הפרידה על נפילתו של אברהם, והתנחומים למשפחתו שכה אהב. אברהם היה בן אוהב ומסור לאמו, שטיפח אותה ואת אחיו והיווה עבורם ועבור סובביו מודל והשראה בערכיו ובמסירותו. תעוזתו ומסירותו במילוי תפקידו ייזכרו לעד".

כעת כאמור, מבקשים חבריו ליצור שרשרת אנושית ולחלוק לו כבוד אחרון. "אין לי מילים, אני בהלם", אומרת חברה קרובה, "הוא גיבור. הוא גידל את האחים שלו וטיפל באמא שלו. אני מכירה אותו מגיל אפס, הוא תמיד היה שם. אמא שלו נמצאת במצב בריאותי לא טוב, והיה לה קשה מאוד, כמו לכל מי שהגיע לפה בלי שפה, והוא לקח את הכל עליו. את כל החיים שלו הוא הקדיש לעזרה לאמא שלו. לפני חודש ראיתי אותו בקרית אליעזר, שר וצוחק. ילד שאתה רואה אותו ומיד מחייך. מגיע לו שיבואו ויחלקו לו כבוד אחרון עם דגלי ישראל. אין ילדים כאלה, ולכן זה כואב בנשמה".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הכתובת של אברהם פונה ז"ל? על מנת שנגיע עם דגלים כמובן

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר