כך נראה האתר Hamas.com
כך נראה האתר Hamas.com

רכשו את הדומיין hamas.com ומפרסמים את זוועות הארגון

המוח היהודי: פילנתרופ עלום שם רכש את הדומיין hamas.com והעניק אותו לפעילי הסברה אזרחיים ישראלים, שעשו מעשה גאוני: הם יצרו אתר מתוחכם לחובבי חמאס, אשר נראה אותנטי לחלוטין אך מציג את הזוועות שביצע הארגון ב-7 באוקטובר

פורסם בתאריך: 23.11.23 12:20

זאת היתה רק שאלה של זמן עד שהראש היהודי, זה שממציא לנו פטנטים, ירקח במוחו הקודח וימציא משהו שישבור את ההגמוניה הפרו-פלסטינית של האסלאם הקיצוני שהשתלט על מרחב האינטרנט ועל רשתות תקשורת ברחבי העולם. לפני ימים אחדים, כמו פטרייה לאחר הגשם, הופיע האתר Hamas.com משום מקום ושיגע את כולם. משפיענים, גולשים ואפילו ערוצים של משרד החוץ החלו לשתף אותו וליצור הייפ מטורף. אף אחד לא הבין איך הוא צץ פתאום ומי עומד מאחוריו.

הסברה היא שגורם פילנתרופי עלום שם רכש את הדומיין hamas.com והעניק אותו לפעילי הסברה אזרחיים ישראלים, שעשו מעשה גאוני כדי להפוך את הקערה על פיה. הם יצרו אתר מתוחכם לכל חובבי חמאס באשר הם, שנראה אותנטי לחלוטין, עם תמונות של מחבלים חמושים וסרטים ירוקים על מצחם. בעמוד הבית יש בקשת תרומה לתמיכה בשחרור פלסטין והסבר: "מה מייצג חמאס? תנועת ההתנגדות האסלאמית לשחרור פלסטין בכל האמצעים האפשריים – מהנהר אל הים פלסטין תהיה חופשית. מבצע: שיטפון אל-אקצא על ידי חמאס מאז 7 באוקטובר 2023". עם זאת, בלחיצה על כפתור התמיכה מופיעה ההודעה כי התרומה אינה אפשרית כעת.

עד מהרה נחשפים הגולשים לזוועה שמשאירה אותם פעורי פה בגלילה למטה: כאשר מתעמקים בתכנים, הגולשים למעשה נחשפים למעשי הזוועות של הארגון הרצחני שאותם ביצע ב-7 באוקטובר. סרטוני הזוועות מוצגים בקטגוריות ייעודיות, וניתן לבחור במה לצפות – אזרחים יהודים חטופים, פסטיבל המוזיקה, חיות בית, משפחות יהודיות, נשים וילדים יהודים, וכופרים.

 

מתוך האתר Hamas.com

מתוך האתר Hamas.com

 

 

האתר נחשף בטעות בערוץ טלגרם של קבוצת האקרים פרו-ישראלית ביום שני. בפוסט שפרסמו הם ציינו "אחרית הימים הגיעה! חמאס התחיל לפרסם אמת באתר שלו". למרות שבאתר הועלו תכנים קשים ולא מצונזרים מהטבח, משרד החוץ וכל שגרירויות ישראל בעולם מהדהדים אותו ומקדמים את החשיפה כדי להציג לעולם את הזוועות של השבת השחורה. זה לא סוד שישראל זקוקה להסברה חזקה בעולם שעובר שטיפת מוח קורבנית על רצח תינוקות עזתים חפים מפשע, והמילה שחוזרת בכל תגובה של מיליוני הבוטים הפרו-פלסטינים היא genocide (רצח עם).

בתחתית העמוד יש פרק שנקרא עדויות של החמאס, ובו מוצגות תמונות מחבלים עם שמותיהם, אשר מצטטים דברי שבח לפעולה הרצחנית של "הלוחמים האמיצים" אל מול חולשת היהודים, הענשת נשים יהודיות שלא יוכלו ללדת חוטאים, שריפת אנשים חיים בבתיהם ומחיקת הדורות הבאים בהתקפה אחת, והכל בשם האסלאם הקדוש. 

אמנם הצפייה במראות היא קשה, אך קשה לא פחות להתעלם מכך שהאתר הזה הוא דרך מתוחכמת לעזור להסברה הישראלית ולגרום לחובבי ארגון הטרור להיכנס לאתר, שהוא למעשה פרו ישראלי ומציג להם את כל האמת בפרצוף. עם זאת, חייבים לזכור שהתכנים שמוצגים בו אינם מצונזרים וכוללים סרטונים עם תכנים קשים לצפייה, כפי שתועדו במצלמות הגוף של מחבלי חמאס ובמצלמות הציבוריות. מן הסתם, בסרט המדובר שערך משרד החוץ ואורכו 47 דקות מופיעים חלק מהסרטונים שבאתר.

* אזהרת צפייה: הסרטונים כוללים מעשי זוועה מפורטים מאוד, כך שהצופה בהם עשוי להיפגע, לכן אנחנו ממליצים לא לצפות בהם.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הראש היהודי שפוגע בהסברה היהודית:
    היה ברור מלכתחילה שהאתר הזה מפוברק. וההפצה שלו עוזרת לאויב לטעון שאנחנו מפברקים את הטבח.
    אז תודה לפילנטרופ העלום שמלבד הוספת עוד תעמולה לשירות החמאס לא עשה בזה כלום.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר