דור ונועה בחתונתם (צילום: שי יפת)
דור ונועה בחתונתם (צילום: שי יפת)

הזמר שליווה את המילואימניק ובחירת לבו לחופה בשטח הכינוס

מאז תחילת המלחמה חורש הזמר החיפאי עומרי סבח את הארץ בהופעות בבתי חולים ובבסיסי צה"ל. לכן, כשהוא התבקש ללוות את לוחם השריון במילואים ואת בת זוגו אל החופה בשטח כינוס בצפון, הוא לא חשב פעמיים: "לשיר בחתונה יום לאחר ביקור אצל פצועים בבית חולים - זה דיסוננס מוחלט"

פורסם בתאריך: 4.12.23 11:31

כל אמני ישראל כבר התגייסו לשירות מילואים, גם אם לא קיבלו צו 8. כך גם הזמר החיפאי עומרי סבח, שהגיעה אליו שמועה על שריונר במילואים שמחפש זמר שילווה אותו ואת בחירת לבו לחופה בשטח כינוס בצפון – והתייצב מיד. וכך, בין טנקים עם פרחים בקנה ועם קהל אורחים של עשרות חיילים, ביצע סבח את שירו "עד המדבר", שבמקור מבוצע ביחד עם די.ג'יי אונלי וטליסמן, וליווה את הזוג המאושר אל החופה.

"דור הוא לוחם שריון במילואים שלא יכול היה לצאת הביתה ולקיים את החתונה עם אהובתו נועה", הוא מספר, "הם חיפשו זמר לחופה, ושמחתי להגיע. הכנסתי אותם עם השיר 'עד המדבר' בגרסה אקוסטית. הם התחברו מאוד לשיר, וביצענו להם אותו – הגיטריסט שלי ואני – כשאנחנו מופיעים על הטנק".

 

עומרי סבג על הטנק (צילום: שי יפת)

עומרי סבג על הטנק (צילום: שי יפת)

 

 

על הקשר עם בני הזוג מספר סבח: "אחד מאנשי הצוות שלי ראה פוסט של מארגני החתונה שחיפשו זמר, הוא כתב להם, והם ביקשו שאגיע אליהם. זה היה לילה לפני החתונה. האירוע היה מדהים – בלב השטח, טנקים ולוחמים בכל מקום. הרימו להם הפקה אדירה בשטח הכינוס. זה היה מרגש מאוד".

מאז תחילת המלחמה כבר הספיק סבח לבקר פצועים בבתי חולים ולהופיע בפני חיילים בבסיסים, וכשהוא הוזמן לשמח חתן וכלה היה ברור לו שהוא לא יחמיץ את האירוע. "התרגשתי בטירוף מכיוון שאנחנו נמצאים בתקופה כזו", הוא מסביר, "היציאות היחידות שלי מהבית, לפחות בתחילת המלחמה, היו לבתי חולים כדי להופיע בפני פצועים. פגשנו הרבה מאוד פצועים מהיום הנורא של 7 באוקטובר, שמענו מהם את הסיפורים שלהם וחיזקנו אותם, ובהמשך ביקשו שנגיע להופיע בבסיסים, במוצבים ובשטחי כינוס. קרו הרבה דברים מרגשים בתקופה הזו, ואז פתאום לשיר בחתונה יום לאחר ביקור אצל פצועים בבית חולים – זה דיסוננס מוחלט. אנחנו עם שעובר משכול לשמחה כל הזמן".

 

פרחים בקנה (צילום: שי יפת)

פרחים בקנה (צילום: שי יפת)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר