סרן אושרי משה בוצחק ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
סרן אושרי משה בוצחק ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

בקרית שמואל יחלקו כבוד אחרון ללוחם שנפל

בהודעה שפרסמו קהילת קרית שמואל וחבריו של סרן אושרי משה בוצחק ז"ל, מפקד צוות בסיירת הנח"ל שנהרג אתמול ברצועה נכתב: "אושרי נלחם בגבורה ונפל בגבורה. גיבור היה וגיבור יישאר לעד. כאשר בני המשפחה יצאו להלוויה, נחכה להם בצדי הכביש עם דגלי ישראל. נפגשים בשעה 10:30 ברחוב יצחק גץ"

פורסם בתאריך: 24.12.23 08:36

תושבי קרית שמואל וחבריו של סרן אושרי משה בוצחק ז"ל, מפקד צוות בסיירת הנח"ל שנהרג אתמול (שבת) בקרבות ברצועה, מתכננים לחלוק לו כבוד אחרון במסע ההלוויה.

כזכור, רק לפני כחודש הציע בוצחק נישואים לחברתו רביד דמתי, והשניים תכננו להתחתן בקיץ הקרוב. בחודש יוני סיים בוצחק ז"ל קורס קצינים, ועם דבר הידיעה על מותו הוא הועלה מדרגת סגן לדרגת סרן.

בהודעה שפרסמו קהילת קרית שמואל וחבריו של בוצחק ז"ל נכתב: "כפי שכולם יודעים, ביום שבת בבוקר בן הקריה האהוב אושרי משה בוצחק ז"ל נפל בקרב בצפון רצועת עזה בעת שלחם כגיבור למען הגנת הארץ העם והמולדת שהיו חשובים לו כגופו. אושרי איבד את חייו על קידוש ה'. אושרי נלחם בגבורה ונפל בגבורה. גיבור היה וגיבור יישאר לעד. כאשר בני המשפחה יצאו להלוויה, בעזרת ה' נחכה להם בצדי הכביש עם דגלי ישראל כאות כבוד והערכה לגיבור של כולנו שנפל על הגנת המולדת. נפגשים בשעה 10:30 ברחוב יצחק גץ. שנשמע רק בשורות טובות בעזרת ה'".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר