סגן מ' (צילום: דובר צה"ל)
סגן מ' (צילום: דובר צה"ל)

הנווטת החיפאית שתקבל מחר כנפי טיסה: "שווה כל רגע"

בטקס סיום קורס טיס מחזור 187 שיתקיים מחר יוענקו דרגות הקצונה וכנפי הטיסה ל-36 צוערים, ובהם סגן מ', בת 21 מחיפה, שהוכשרה לנווטת קרב. "ככל שהזמן עבר הבנתי שזה המקום בשבילי", היא מספרת, "במלחמה את רואה את ההשפעה של התפקיד"

פורסם בתאריך: 27.12.23 17:19

טקס סיום קורס טיס מחזור 187 יתקיים מחר (חמישי), ובו יוענקו דרגות הקצונה וכנפי הטיסה לבוגרי הקורס. את קורס הטיס סיימו השנה 36 צוערים, ובהם סגן מ', בת 21 מחיפה, שהוכשרה לנווטת קרב.

מ' היא הצעירה מבין שני ילדים. אמה אחראית על קשרי חוץ בפקולטה להנדסת חומרים באוניברסיטה גדולה, אביה הוא יזם הייטק, ובן זוגה הוא טייס בטייסת 190. בילדותה גרה מ' במשך כמה שנים בארצות הברית, וסיימה את בית הספר הריאלי עם הרחבות של פיזיקה ומדעי המחשב.

מ' לא תמיד רצתה להתגייס לקורס טיס. "בהתחלה רציתי להגיע למודיעין", היא מספרת, "אבל בסופו של דבר החלטתי להתחיל את הקורס, וככל שהזמן עבר הבנתי שזה המקום בשבילי".

 

 

על רגע קשה שעברה במהלך הקורס היא מספרת: "בתחילת האימון המתקדם סבתא שלי נפטרה. זו היתה תקופה מאתגרת עבורי, אבל קיבלתי מעטפת טובה מהקורס. חודשיים לפני כן היא באה ליום הורים, ואני ממש שמחה שהיא הספיקה לחוות את זה איתי".

מ' מספרת על ההשפעה של המלחמה על התחושות שלה להמשך: "כל מה שרציתי זה להיות מבצעית. המשמעות מרגישה לפעמים רחוקה מאוד, אבל במלחמה את רואה את ההשפעה של התפקיד וכמה את יכולה לעזור לאנשים. זה נותן מוטיבציה מטורפת". ואת שלוש השנים בקורס הטיס היא מסכמת: "מאתגר, מספק ושווה כל רגע".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אחת שיודעת

    יותר מדי מידע… בקלות אפשר לגגל את האם ושם הבת… אני כבר יודעת אותו

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר