סמל דניאל לוי ז"ל וסמל יוסף דסה ז"ל (צילומים: דובר צה"ל)
סמל דניאל לוי ז"ל וסמל יוסף דסה ז"ל (צילומים: דובר צה"ל)

שני לוחמים מקרית מוצקין ומקרית ביאליק נפלו בעזה

סמל דניאל לוי, בן 19 מקרית מוצקין, וסמל יוסף דסה, בן 19 מקרית ביאליק - לוחמים בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, נפלו ברצועת עזה. בפוסט בפייסבוק כתב ראש העיר קרית מוצקין: "לפני זמן קצר התבשרנו בבשורת איוב. דניאל, תושב העיר, ילד מוכשר ויפה תואר, הוא בנה של עובדת מסורה במערכת החינוך העירונית"

פורסם בתאריך: 10.5.24 17:27

סמל דניאל לוי, בן 19 מקרית מוצקין, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, וסמל יוסף דסה, בן 19 מקרית ביאליק, לוחם בגדוד 931 של חטיבת הנח"ל, נפלו ברצועת עזה. בתקרית נהרגו גם סמל איתי לבני, בן 19 מרמת השרון, וסמל ארמיאס מקוריאו, בן 19 מבאר שבע. קצין ולוחם נוסף נפצעו.

בפוסט בפייסבוק כתב ראש העיר ציקי אבישר: "לפני זמן קצר התבשרנו בבשורת איוב על נפילתו של דניאל בפעילות מבצעית ברצועת עזה. דניאל, תושב העיר, ילד מוכשר ויפה תואר, הוא בנה של עובדת מסורה ומוערכת במערכת החינוך העירונית שלנו. בשמי, בשם הנהלת העירייה ובשם חברי מועצת העיר אני שולח תנחומים מעמקי לבנו לבני משפחות לוי-דדון שהשמים נפלו עליהם היום. נלווה את המשפחה ונדאג לכל צורכיה. יהי זכרו ברוך".

בסיום הפוסט ציין אבישר כי הוא יעדכן בהמשך על מועד ההלוויה ועל סידורי השבעה.

 

סמל דניאל לוי ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

סמל דניאל לוי ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

 

 

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לדסה: "על ספו של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל קיבלנו בצהריים את הבשורה הקשה כי תושב העיר סמל יוסף דסה נפל הבוקר בתקרית קשה בקרב בצפון רצועת עזה. יוסף ומשפחתו עברו להתגורר בקרית ביאליק לפני כשנה. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים, שלושה מהם מתחנכים במערכת החינוך שלנו. יוסף היה האח הבכור. בשעות הצהריים הגיעו נציגי צה"ל לבית הוריו ובפיהם הבשורה הקשה. זעקות השבר פילחו את חלל האוויר. נשבר הלב. אני שולח חיבוק חם ואוהב למשפחתו ומביע את הכאב ואת התנחומים שלנו למשפחתו".

 

סמל יוסף דסה ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

סמל יוסף דסה ז"ל (צילום: דובר צה"ל)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הרסו את המדינה ואת צהל רמטכלומים פוליטיים ברק גנץ ושות'

    מסכנים את חיילי צהל בלוחמה מבית לבית בקקה העזתי במקום פינוי הומניטרי מלא מוחלט וסגירת עזה כשטח צבאי סגור.
    רמטכל המחדל הלוי + המפקיר הלאומי כוכבי – משפט צבאי ולכלא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר