תוכנית פינוי-בינוי בשיכון צבא קבע בקרית ים (הדמיה: בר לוי דיין אדריכלות)
תוכנית פינוי-בינוי בשיכון צבא קבע בקרית ים (הדמיה: בר לוי דיין אדריכלות)

אושרה תוכנית פינוי-בינוי גדולה בשיכון צבא קבע בקרית ים

התוכנית, המשתרעת על כ-48 דונם, כוללת הקמת 1450 דירות חדשות במקום 224 הקיימות ומשלבת שטחי תעסוקה ומסחר, חזיתות מסחריות ופיתוח שטחי ציבור. היא מצטרפת לתוכנית אג"ש, שכבר אושרה גם היא ונמצאת בתהליכי קידום מול יזמים, ולכן לתוכניות ברחובות צה"ל, יוספטל ולכיש שנמצאות בשלבי תכנון שונים

פורסם בתאריך: 14.10.21 15:52

הוועדה המחוזית חיפה אישרה תוכנית פינוי-בינוי למתחם צבא קבע בקרית ים. התוכנית, המשתרעת על כ-48 דונם, כוללת הקמת 1450 דירות חדשות במקום 224 הקיימות ומשלבת שטחי תעסוקה ומסחר, חזיתות מסחריות ופיתוח שטחי ציבור.

מנכ"ל "הכשרה התחדשות – הכשרת הישוב בע"מ", יזמית הפרויקט, אלכס מריאש: "אישור התוכנית מהווה הבעת אמון של הוועדה בתוכנית שיזמנו ובקרית ים. אנו מודים לראש העירייה דוד אבן צור, למינהלת להתחדשות עירונית, למהנדס העיר ולמתכננת המחוז על התמיכה והליווי לאורך כל שלבי התוכנית. העבודה המשותפת אפשרה לנו לבנות תוכנית טובה ואיכותית. אני משוכנע, כי היא תמשוך תושבים רבים שייהנו מאיכות חיים וסטנדרט בנייה גבוה בקרית ים הצומחת".

 

 

ראש העירייה אבן צור מסר את תודותיו למריאש ולכל צוות הכשרת היישוב, למהנדס העיר ולמינהלת להתחדשות עירונית על קידום התכנית. ראש העירייה ציין לטובה את התושבים ובעלי הדירות של המתחם, על אמונם בתוכנית שתסייע לקדם את המהפך של שיכון צבא קבע.

תוכנית זו מצטרפת לתוכנית אג"ש, שכבר אושרה גם היא ונמצאת בתהליכי קידום מול יזמים, ולכן לתוכניות ברחובות צה"ל, יוספטל ולכיש שנמצאות בשלבי תכנון שונים. קרית ים צפויה לקלוט בשנים הקרובות אלפי תושבים חדשים, זוגות צעירים ומשפחות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר