עכשיו גם בחיפה. Wolt (צילום: יח"צ Wolt ישראל)
עכשיו גם בחיפה. Wolt (צילום: יח"צ Wolt ישראל)

רעבים? פלטפורמת המשלוחים Wolt הגיעה לקריות

החל מאתמול (שני) פועלת Wolt גם בקריות. פעילותה כוללת יותר מ-50 מסעדות ברחבי הקריות, שיצטרפו ליותר מ-100 מסעדות, מהן ניתן להזמין בחיפה, נשר וטירת כרמל

פורסם בתאריך: 2.8.22 13:40

חודש וחצי לאחר שהשיקה את השירות בחיפה, מרחיבה Wolt את פעילותה באזור והצפינה גם לקריות. אפליקציית המשלוחים החלה לפעול אתמול (שני) בקרית מוצקין, קרית ביאליק, קרית ים, קרית חיים וקרית שמואל. בנוסף, יגיעו שליחי Wolt גם לשדה תעופה חיפה, בסיס הטכני וחופי הים בקריות.

המהלך מתבצע תוך הרחבת אזור הפעילות של חיפה, נשר וטירת כרמל, כך שתושבי הקריות יוכלו להזמין גם ממסעדות שנמצאות בחיפה. שעות הפעילות הן בכל יום מ-10:00 בבוקר ועד חצות, כאשר בהמשך הן צפויות להתרחב. בשלב הבא, יושק השירות גם בקרית אתא.

שיתוף פעולה עם אלופת המדינה בכדורגל מכבי חיפה (צילום: יח"צ Wolt ישראל)

חברת Wolt מגיעה לקריות עם עשרות מסעדות מקומיות: טאטאמי, ניו יורק בייגל, שווארמה חזאן, פיצה טוסקנה, פיצה פדאל, שגב אקספרס, סינטה בר, שווארמה העגלה, ששון בכיכר ורבות נוספות; רשתות כמו מקדונלדס, קפה לנדוור, בורגראנץ׳, ביגה וקפה גרג.

יותר מ-200 שליחים הצטרפו למערך השליחים של Wolt באזור חיפה והקריות, כאשר בשונה מחיפה, בקריות יפעלו גם שליחים על אופניים חשמליים ומכוניות, בנוסף לקטנועים ואופנועים. יותר מ-1,000 תושבי הקריות והסביבה הגישו בקשה להירשם כשליחים ונמצאים כעת ברשימת ההמתנה.

 

 

השקת השירות של Wolt באזור הקריות מתבצעת חודש וחצי אחרי שהגיעו השליחים הכחולים לחיפה וכבשו את תושבי העיר עם חוויית המשתמש המדויקת ושירות הלקוחות המחויך. מאז שהגיעה Wolt לחיפה נוספו לאפליקציה אלפי משתמשים חדשים ובוצעו עשרות אלפי הזמנות.

בראש רשימת המנות המבוקשות ניתן למצוא: פלאפל, סושי, פיש אנד צ׳יפס, המבורגר, חומוס וכנאפה. זאת בשונה מהמשתמשים בתל אביב למשל, שמעדיפים אוכל אסייתי וגלידה, לצד ההמבורגר והסושי הפופולריים.

השעות בהן מזמינים החיפאים הכי הרבה: בין 12:00 ל-14:00 בצהריים ובין 20:00 ל22:00 בערב.

מנכ"לית Wolt ישראל, ליאור אשכול: ״מרגע שהגענו לחיפה, כבר ציפינו להמשיך ולהתרחב לקריות. בעקבות ההצלחה בחיפה ובעקבות ביקוש גבוה שאנחנו רואים מצד התושבים ובעלי העסקים בקריות, הקדמנו את ההשקה. מגיע לקרייתים להנות מאותו סטנדרט שירות ולקחת חלק במהפכת המשלוחים המיידיים שאנחנו מובילים. אנחנו מודים לבעלי העסקים המקומיים על קבלת הפנים החמה, ומצפים לשרת את התושבים, העסקים והשליחים בעיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר