מרגה סגל ז"ל (צילום מדף הפייסבוק)
מרגה סגל ז"ל (צילום מדף הפייסבוק)

טרגדיה: המנהלת המיתולוגית של אורט מוצקין נהרגה בתאונת דרכים

מרגה סגל, המנהלת לשעבר של קריית החינוך אורט מוצקין, נהרגה אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בצומת בארי בדרום. סגל יצאה אתמול לטיול רכיבת אופניים בנגב, שבסיומה הצטרפה כנוסעת לרכב, שהיה מעורב בתאונה הקטלנית

פורסם בתאריך: 15.2.23 12:13

מרגה סגל (72), המנהלת לשעבר של קריית החינוך אורט מוצקין, נהרגה אתמול (שלישי) בתאונת דרכים בצומת בארי בדרום.

יו"ר האופוזיציה במועצת העיר, צבי (ציקי) אבישר, ספד לסגל: "בצער ובהלם קיבלתי את ההודעה על מותה בטרם עת של חברתי ושכנתי הטובה מרגה סגל. אני כואב את כאב ילדיה ונכדיה שאיבדו אימא וסבתא נדירה. אשת חינוך ומנהלת קריית החינוך העירונית בעבר, שהייתה ונותרה נערת פרחים נצחית, היפית, שלא נתנה לאף מסגרת לכלוא אותה או להגדיר אותה. מאז פרישתה לגמלאות, מרגה חיה חיים פעלתניים וספורטיביים בארץ ובחו"ל. צעירים ממנה התקשו להדביק את קצבה המהיר. בשנים האחרונות היא ייעצה לי בתחומי החינוך ולקחה חלק פעיל בתנועת רוח חדשה במוצקין. עצותיה המחכימות, האנרגיות הטובות, שמחת חייה, עליזותה וצבעוניותה יחסרו מאוד גם לי, אבל הם גם מקור לנחמה ולמורשת שתמשיך להדהד. יהי זכרה של מרגה סגל – ברוך".

מרגה סגל ז"ל (צילום מדף הפייסבוק)

מרגה סגל ז"ל (צילום מדף הפייסבוק)

ככל הידוע, סגל יצאה אתמול לטיול רכיבת אופניים בבארי בדרום. בסיומה של הרכיבה היא הצטרפה כנוסעת לרכב, שהיה מעורב בתאונה הקטלנית.

דוברות המשטרה (מרחב הנגב) הוציאה אתמול בצהריים את ההודעה הבאה: "במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות תאונת דרכים במעורבות שני כלי רכב בכביש 232 בצומת בארי. על פי גורמי רפואה, במקום פצועה קשה ופצוע בינוני. בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת נסיבות התאונה".

סגל, שנפצעה קשה בתאונה, נפטרה בדרך לבית החולים.

 

 

מרגה סגל, מהדמויות היותר מוכרות בקריות בכלל ובקרית מוצקין בפרט, סיימה את לימודיה בהנדסת תעשייה וניהול בטכניון. היא בלטה בהתנדבותה בעמותות אקי"ם ואתגרים, והייתה ממקימי קריית החינוך אורט מוצקין, אותה, כאמור, ניהלה במשך שנים רבות.

ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי: "קיבלתי בצער את הידיעה על מותה הטראגי והפתאומי של מרגה סגל, לשעבר מנהלת קריית החינוך העירונית אורט. מרגה הייתה אשת חינוך מוכרת ומוערכת על תושבי קריית מוצקין. יהי זכרה ברוך".

אייל אורן, מנהל אגף החינוך: "מרגה שימשה במשך שנים כמנהלת חטיבת הביניים יונתן ומנהלת קריית החינוך. הידיעה על מותה נפלה עלינו כרעם ביום בהיר. זו אבדה קשה, ליבי עם המשפחה".

עדיין לא נמסרה הודעה בדבר מועד ההלוויה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לאמור את האמת

    במדינה מתוקנת, קבוצה של רוכבי אופניים רצויה וברוכה. במדינה מטורפת, מי שרוכב על אופניים מסתכן מאוד!

  2. לי

    אבל מה זה קשור? היא לא נהרגה בזמן הרכיבה, בטבע, אלא בתאונת דרכים, בתום הרכיבה, כנוסעת ברכב. יהי זכרה ברוך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר