ד"ר ליליאן קאופמן ז"ל באירוע הפרידה ממנה כשפרשה לגמלאות | צילום ארכיון: דוברות כללית
ד"ר ליליאן קאופמן ז"ל באירוע הפרידה ממנה כשפרשה לגמלאות | צילום ארכיון: דוברות כללית

ד"ר ליליאן קאופמן מקרית מוצקין נהרגה בתאונת דרכים ברומניה

ד"ר קאופמן נפצעה קשה ומותה נקבע בבית החולים. בעלה ושני ישראלים נוספים נפצעו באורח קל. במשך 21 שנה, עד פרישתה לגמלאות ב-2017, ניהלה ד"ר קאופמן את חדרי הניתוח במרכז הרפואי זבולון של כללית בקרית ביאליק

פורסם בתאריך: 6.1.24 19:31

ד"ר ליליאן קאופמן (73), רופאה מקרית מוצקין, נהרגה השבוע בתאונת דרכים בצפון רומניה. בעלה ושני ישראלים נוספים נפצעו באורח קל.

בני הזוג קאופמן וזוג חברים המריאו לרומניה, כדי לחגוג שם את השנה האזרחית החדשה. התאונה אירעה ביום שלישי השבוע בצפון המדינה, כשנסעו ברכב שכור בכביש שבין סוצ'אבה למרמורש.

מחקירה ראשונית של התאונה עולה, כי במהלך הנסיעה החל לרדת שלג, ונהג הרכב איבד שליטה והחליק. הוא התנגש במעקה בשול הכביש, והרכב התהפך. ד"ר קאופמן סבלה מפציעות פנימיות קשות, ומותה נקבע בבית החולים.

 

 

בטרם פרישתה לגמלאות בשנת 2017 ובמשך כ-21 שנה, ניהלה ד"ר קאופמן את חדרי הניתוח של המרכז הרפואי זבולון של כללית בקרית ביאליק. לאחר פרישתה לגמלאות הוסיפה לעבוד כרופאה מרדימה.

ד"ר קאופמן הותירה אחריה בעל, אח, שני ילדים ושלושה נכדים, נכדה הרביעי טרם נולד.

מכללית מחוז חיפה וגליל מערבי נמסר: "רונן נודלמן, מנהל מחוז חיפה וגליל מערבי, הנהלת המחוז, ועדי הרופאים, ועדי העובדים, הרופאים וכל עובדי כללית מחוז חיפה וגליל מערבי כואבים את לכתה בטרם עת של ד"ר ליליאן קאופמן שנהרגה בתאונת דרכים בחו״ל. ד"ר קאופמן הקימה את השירות הייחודי של ניתוחים בקהילה וכיהנה כמנהלת חדרי הניתוח של המרכז הרפואי זבולון במשך 21 שנים. בתוך עשייתה הרבה, ד"ר קאופמן וצוותה בחדרי הניתוח של זבולון, יזמו תוכנית הדרכה ייחודית לילדים והוריהם לקראת ניתוח, הכוללת סרטון הדרכה שצולם במרכז הרפואי זבולון ומופיע באתר כללית וזוכה לאלפי צפיות מדי חודש. אנו משתתפים בצער המשפחה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר