עידו אביב ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עיריית קרית ים)
עידו אביב ז"ל (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עיריית קרית ים)

מדריך הגלישה עידו אביב מקרית ים נפל בעזה

עידו אביב, מדריך גלישה במרכז סרף סייקל ודמות ידועה בקהילת הגולשים, נפל בתקרית קשה ברצועת עזה, שפרטיה טרם הותרו לפרסום. ראש העיר קרית ים דוד אבן צור: "עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ נהרג בעזה"

פורסם בתאריך: 29.4.24 12:22

עיריית קרית ים הודיעה הבוקר (שני) כי עידו אביב, מדריך גלישה במרכז סרף סייקל, נפל בתקרית קשה ברצועת עזה, שפרטיה טרם הותרו לפרסום. בפוסט בדף הפייסבוק של העירייה נכתב: "קהילת גולשי קרית ים והעיר קרית ים אבלות על מותו בטרם עת של עידו אביב, מדריך גלישה מוביל במרכז לגלישה וספורט ימי סרף סייקל, אשר נפל בעזה. עידו הדריך מאות מתלמידי העיר במסגרת תוכנית המנהיגות הימית, והיה ידוע בחיוך הרחב שלו ובכישרונו הן לגלים והן לאנשים".

ראש העיר דוד אבן צור ספד לו: "עידו הגולש, עידו החייכן, עידו המדריך הנערץ נהרג בעזה. קהילת גולשי קרית ים מתאבלת והמומה על נפילתו בטרם עת של אחד ממדריכי הגלישה המובילים במרכז הגלישה סרף סייקל. עידו הדריך מאות מילדי העיר והיה דמות ידועה בקרב הגולשים. אני משתתף בצערם של חברי המועדון, שהוא כמו משפחה, ומחבק את חבריו ואת משפחתו של עידו ז"ל".

גיל הורביץ מסרף סייקל כתב בדף הפייסבוק שלו: "בצער רב וביגון קודר, אנחנו המומים וכואבים על נפילת עידו אביב שלנו בטרם עת. עידו הוא חבר יקר ועמוד התווך במועדון שלנו. עדיין לא מעכלים והכאב הוא עצום, עידו נפל בלחימה ברצועת עזה".

 

עידו אביב (צילום מתוך דף הפייסבוק סרף סייקל - גיל הורביץ)

עידו אביב (צילום מתוך דף הפייסבוק סרף סייקל – גיל הורביץ)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר