חונכים. סגן השר קיש, צורי ומנכ"ל מד"א אלי בין (צילום: דוברות העירייה)
חונכים. סגן השר קיש, צורי ומנכ"ל מד"א אלי בין (צילום: דוברות העירייה)

כיכר הברבורים במוצקין נקראת מעתה כיכר מד"א

בטקס שהתקיים הבוקר, ראשון, בקרית מוצקין הוענק תואר יקיר העיר למנכ"ל מד"א אלי בין. בקרית ביאליק נחנכה נקודת הזנקה חדשה של מד"א שתפעל שבעה ימים בשבוע ותשרת את תושבי העיר והיישובים הסמוכים

פורסם בתאריך: 28.2.21 19:32

בטקס שהתקיים הבוקר, ראשון, בקריית מוצקין, בהשתתפות סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, הוענק למנכ"ל מד"א אלי בין תואר יקיר העיר, וכיכר הברבורים שינתה את שמה לכיכר מד"א.

ראש העירייה חיים צורי אמר בטקס: ״מד"א הוא הארגון שלוחם בחזית המגפה, אנשיו מבצעים בדיקות קורונה בשטח וממשיכים לטפל בחולים ובנפגעי תאונות דרכים בתקופה הכי מאתגרת ובמשבר הבריאותי הכי חמור שידעה המדינה. על כך הארגון, על כל עובדיו, ראויים להערכה עצומה".

 

נקודת ההזנקה החדשה של מד"א בקריית ביאליק (צילום: דוברות מד"א)

נקודת ההזנקה החדשה של מד"א בקריית ביאליק (צילום: דוברות מד"א)

 

סגן השר קיש אמר: ״קריית מוצקין ראויה להערכה גם על ההוקרה המכובדת לאנשי מגן דוד אדום וגם על היותה אחת הערים המתחסנות ביותר בישראל״.

בין: ״אני מעריך מאוד את שיתוף הפעולה עם קריית מוצקין. תחנת מד״א, הפועלת בעיר משמשת תחנה אזורית, השנייה בגודלה במרחב כרמל של מד"א, ומשרתת את כל תושבי הקריות".

 

 

 

ואילו בקריית ביאליק נחנכה הבוקר, ראשון, נקודת הזנקה חדשה של מד"א, שתאויש על ידי עובדי מד"א ועשרות מתנדבי הארגון, בוגרים ובני נוער תושבי, העיר ותספק מענה רפואי לתושבי העיר, היישובים הסובבים אותה ומשתמשי הדרך הרבים בכביש 4 הסמוך.

בטקס החנוכה השתתפו סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, ראש העירייה אלי דוקורסקי, מנכ"ל העירייה ליאור טרגן, מנכ"ל מד"א אלי בין ומנהל מרחב כרמל ארז גלר.

התחנה החדשה, הממוקמת ברחוב קק"ל 75, תפעל שבעה ימים בשבוע בין השעות 23:00-07:00. בשעות הלילה יופעל האמבולנס על ייד מתנדבי הארגון תושבי העיר.

 


 

 


 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר