האסון במירון (צילום: דוברות זק"א)
האסון במירון (צילום: דוברות זק"א)

בין ההרוגים במירון: נכדו של סגן ראש עיריית קרית אתא לשעבר

בין ההרוגים באסון מירון - ישי מועלם, בן 16, תושב רכסים, נכדו של סגן ראש עיריית קרית אתא לשעבר, אברהם מועלם, ואחיינו של חבר מועצת העיר בהווה, עופר מועלם. גופתו של ישי ז"ל זוהתה מעט לפני כניסת השבת

פורסם בתאריך: 30.4.21 21:24

בין ההרוגים באסון מירון – ישי מועלם, בן 16, תושב רכסים, נכדו של סגן ראש עיריית קרית אתא לשעבר, אברהם מועלם, ואחיינו של חבר מועצת העיר בהווה, עופר מועלם. גופתו של ישי ז"ל זוהתה מעט לפני כניסת השבת.

ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ כתב הערב (שישי) בדף הפייסבוק שלו: "מאז ליל אמש, עם היוודע דבר האסון הנורא במירון, פעל המערך העירוני לסייע למשפחות תושבי העיר שבני משפחותיהם היו באתר. יצרנו קשר עם גורמי ההצלה והביטחון מתוך ניסיון להשיג מידע עדכני לגורל היקרים.

 

 

"לצערי הרב, בין הנספים באסון הנורא קרובי משפחה של תושבי העיר. נכדו של ידידי, אברהם מועלם, סגן ראש העיר בעבר, ישי מועלם, תושב רכסים, בן 16, נספה באסון. ישי ז״ל הוא גם אחיינם של עופר מועלם, חבר מועצת העיר, ויניב מועלם.

"קרובי משפחתו של האדמור ממקאווא, הרב שמעון למעמברגר, המתגוררים באזור המרכז היו באזור ההילולה. אחד מהם זוהה בין הנספים ואחד מוגדר נעדר. במהלך כל שעות הלילה והיום התפללנו וקיווינו לשלומם כמו גם לשלומם של כל הפצועים והנעדרים באסון.

"אני חש כאב וצער עמוקים על האובדן הנורא.

"תושבי קרית אתא, נישא תפילה לשלום הפצועים ונביע את תנחומינו העמוקים למשפחות הנספים".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר