קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)
קניון עזריאלי קרית אתא (צילום: יח"צ)

ביום חמישי הקרוב: קניון עזריאלי קרית אתא יהפוך ל"קניון כפיר"

קבוצת כפיר, שרכשה את הקניון בתמורה ל-90 מיליון שקלים ותשקיע כ-20 מיליון שקלים בשדרוגו, תעניק שעתיים חנייה חינם לקונים ב-50 שקלים ויותר בחנויות הקניון

פורסם בתאריך: 28.6.21 14:18

ביום חמישי הקרוב, 1 ביולי, תקבל לידיה קבוצת כפיר את הניהול בקניון עזריאלי, אותו רכשה בתמורה ל-90 מיליון שקלים. שמו של הקניון ישונה, והוא ייקרא "קניון כפיר".

מקבוצת כפיר נמסר, כי תעניק הטבות ללקוחות, ובהן שעתיים חנייה חינם בחניוני הקניון לקונים ב-50 שקלים ויותר בחנויות ובמסעדות הקניון. בנוסף, נמסר מהקבוצה, לאור פניות רבות של לקוחות, החליטה ההנהלה להמשיך ולהפעיל בקניון את סניף חלוקת הדואר.

הבעלים ומנכ"ל קבוצת כפיר אבי אוחיון: "הקניון במתכונתו החדשה יעניק למבקרים חוויית קניות ובילוי לכל המשפחה, תוך חיזוק החיבור לחיי הקהילה בעיר ולמיצוב הקניון כקניון הבית של העיר".
עוד נמסר, כי אוחיון מקיים כל העת פגישות עם בעלי העסקים והשוכרים ומציג בפניהם את חזונו באשר לעתיד הקניון.

 

 

קבוצת כפיר תשקיע בשדרוג הקניון כ-20 מיליון שקלים. מהקבוצה נמסר, כי בכוונתה לקדם את הקניון, בדגש על הצרכים, האופי והרצונות של תושבי קרית אתא, רכסים, כפר חסידים ויישובי האזור.
הקניון, שנפתח בשנת 2011, כולל שטח מסחרי להשכרה בהיקף של כ-10,000 מ"ר. בשלוש קומותיו יש כ-100 חנויות אופנה, קוסמטיקה, ילדים והסעדה, ובהן: קסטרו, רנואר, מקימי, לידר, ללין, ורדינון, הודי'ס, צומת ספרים, מגנוליה, נויז, פוקס, נמרוד, אופטיקה הלפרין, טויס אר אס, מקדונלדס, סניף של בנק הפועלים ומועדון כושר פרופיט. בנוסף, כולל הקניון גם מבנה משרדים בשטח של כ-4000 מ"ר, עם קומת הקרקע המושכרת לרשת מזון.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרי

    מאוד מקווה שתהייה חנות אופנה לנשים שהיא לא רשת , ובאיכות , זו פעם ריאשונה שאני מגיבה

  2. רבקה

    חבל על הכסף שלך, אוחיון.
    למה שעכשיו זה כן יעבוד? מה נשתנה? להפך, עד עכשיו היתה חניה חינם לשלוש שעות ראשונות. אם תנתן חניה חינם רק בתנאי ש.. בכלל לא יכנסו..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר