בן 15 נפצע קשה בראשו כשהחליק מקורקינט חשמלי בקרית אתא (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
בן 15 נפצע קשה בראשו כשהחליק מקורקינט חשמלי בקרית אתא (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בן 15 נפצע קשה בראשו כשהחליק מקורקינט חשמלי בקרית אתא

הנער פונה לרמב"ם במצב לא יציב, כשהוא מורדם ומונשם. רוכב נוסף שהיה עימו טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית החולים

פורסם בתאריך: 1.6.22 14:32

בשעה 12:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על קורקינט עם שני רוכבים שהחליק ברחוב ז'בוטינסקי בקרית אתא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לקריה הרפואית רמב"ם נער בן 15 במצב קשה ולא יציב עם חבלת ראש, מורדם ומונשם. הרוכב השני טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

פרמדיק מד"א טמיר משעלי וחובש בכיר חיים מאיר אלגרבלי, רכובים על אופנועי מד"א, סיפרו: "כשהגענו ראינו נער שוכב על הכביש, כשהוא מעורפל הכרה ועם חבלת ראש קשה מאוד לאחר שנפצע במהלך רכיבה על קורקינט. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה. נער נוסף שהתהלך במקום, טופל ולא נזקק לפינוי לבית החולים".

 

 

מאיחוד הצלה – מחוז צפון נמסר: "צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע לרוכב קורקינט חשמלי (בן 15) שנפצע קשה ברחוב ז'בוטינסקי בקרית אתא.

נפתלי רוטנברג, מנהל איחוד הצלה מרחב כרמל: "מדובר ברוכב קורקינט חשמלי שסובל מחבלות ופציעות בראשו כתוצאה מתאונה עצמית. בסיוע חובשים נוספים הענקתי לו סיוע ראשוני בזירה".

שמוליק אדלשטיין, חובש נוסף של איחוד הצלה: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה לרמב"ם כשבשלב זה מצבו מוגדר קשה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר