דדי פולק בחנות הנרגילות. לא רק חנות אלא מקום בילוי
דדי פולק בחנות הנרגילות. לא רק חנות אלא מקום בילוי

הבה נרגילה: כך הנציח דדי פולק את זכר אחיו

לפני 12 שנים נהרג צחי פולק בתאונת עבודה. אחיו הבכור דדי פתח שתי חנויות נרגילות - תחביב שצחי ז"ל אהב מאוד - ומבטיח לא לעצור ולפתוח בקרוב סניף שלישי

פורסם בתאריך: 21.6.17 12:13

לפני 12 שנים נהרג צחי פולק בתאונת עבודה והוא בן 26 בלבד. אחיו הבכור דדי (39) בחר להנציח את זכרו בדרך ייחודית ופתח לפני שלוש שנים בקרית ביאליק חנות נרגילות – תחביב שצחי ז"ל אהב מאוד – וקרא לה טבק אור, על שמו של בנו הבכור אור-צחי. פולק ראה כי טוב, וכשטרנד עישון הנרגילות צברה תאוצה, פתחו הוא ושותפו לב איגודלין (שגם לו סיפור חיים דומה – אחיו נפטר סמוך למועד פטירתו של צחי וגם באותו הגיל) חנות נוספת בקרית חיים. השניים מבטיחים שהם לא יעצרו ושבקרוב תוכלו לבקר אותם גם בסניף השלישי שייפתח בחיפה.

פולק, מה היה הקשר בין צחי ז"ל לנרגילות?

"צחי אהב מאוד נרגילות ואת כל הטקס שנלווה לעישון הנרגילה. כשהיינו צעירים לא היה איפה לקנות נרגילות וטבק, ולכן היינו נוסעים לכפרים הערביים בצפון כדי להצטייד. לפני שלוש שנים פתחתי את העסק הראשון כדי להנציח אותו. גם בני קרוי על שמו – אור-צחי. בהמשך הוספתי את האות צ' ללוגו של העסק".

מהו הייחוד של החנויות שלך?

"לכל אחת משתי החנויות יש ייחוד משלה. החנות בקרית ביאליק מיועדת רק למכירת נרגילות וציוד נלווה, בעוד שהחנות בקרית חיים משמשת בעיקר כמקום בילוי שאליו באים אנשים כדי לשבת ולעשן נרגילות".

ואיך אמורה להיראות החנות השלישית שתיפתח בחיפה?

"היא תהיה שילוב של שתי החנויות הראשונות. אני מתכנן שם כל מיני הפתעות, אבל זה עדיין בגדר של סוד כדי שלא יגנבו לי את הרעיון".

 

חנות הנרגילות טבק צ אור. כבר לא צריך לנסוע רחוק

חנות הנרגילות טבק צ אור. כבר לא צריך לנסוע רחוק

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר