(איור: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(איור: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

רץ ברשת

אחרי כל המראות הקשים, ההסתגרות בבתים, אובדן הפרנסה והיציאה לחל"תים, כל מה שנשאר לנו זה קצת לצחוק. אז קבלו את בדיחות הקורונה הכי קורעות ואת הממים הכי מקבריים שמציפים את הפייסבוק, האינסטגרם והווטסאפ. לא נגענו

פורסם בתאריך: 28.3.20 08:06

החיים יכולים להיות אבסורדיים, אבל לא תמיד הם מצחיקים אותנו. הקורונה הביאה איתה, מעבר לנגיף קטלני, גם משבר כלכלי כלל עולמי, ושימוש בהומור אכן יכול לעזור לנו במצבי משבר, בעת חרדה ובזמן אי ודאות, לאמץ זווית ראייה הומוריסטית על עצמנו ועל החיים, ולהפחית מעט את תחושות הכובד והקושי שאנו חווים.

הומור יכול לאפשר לנו לבטא, בדרך מעודנת של הרחקה שאינה פוגעת בנו ובאחרים, רגשות של כעס, פחד, חרדה וכאב. אנו גם יכולים להשתמש בהומור שחור כדרך להקלה, אך תמיד עדיף שימוש בהומור לא מתנשא ולא פוגעני.

הקורונה וההשלכות של הנגיף מייצרים את מיטב הבדיחות והממים ברשת סביב הבידוד, הבהלה לנייר הטואלט (שנקרא גם הזהב הלבן), ביבי-גנץ-ליצמן, קניות בסופרמרקט, מעקב של השב"כ (שזה ממש, אבל ממש, לא מצחיק), עבודה מהבית וגם המרפסות שזכו לעדנה מחודשת לאחר שרינה פרנק מיטרני הרימה להן בעבר.

על רקע הבהלה ההולכת וגוברת סביב נגיף הקורונה נפתחו תוך יום מאז שהחל הבידוד החברתי עמודי פייסבוק שכל תפקידם הוא לשחרר קיטור. ניתן לשער שהשהייה המרובה בבית תורמת את חלקה להתפרצות הבדיחות הבלתי פוסקת ברשת. מדובר בגל של טקסטים הומוריסטים שעוסקים בנזקי המחלה, בסכנות שלה ובדרכי ההתמודדות עמה, ומדי יום מתעדכנים שם שלל ממים ובדיחות על הנגיף ששיבש את חיינו.

בעמוד החדש "מקטרים קורונה", מסבירים ש"בימים של חרדות ודאגות, כאשר ישראל בדרך לסגר ורבים מאיתנו מטפסים על הקירות בבתיהם, נראה שבגדר חובה להתרענן מדי פעם ולצחוק קצת על מנת להפיג ולו במעט את המתח שמסביבנו".

שניים מספקי הבדיחות העיקריים בימי הקורונה, אשר לא נחים גם בימים רגילים, הם ייבגני זרובינסקי וחנוך דאום, ונראה כי הם משחקים פינג פונג וירטואלי כדי לזכות במדליית זהב ולעמוד בראש הפודיום. זרובינסקי זוכה לחיזוק מבית, כשלצדו בת זוגו מירי סדיק עם הבלחות מבריקות משלה. רק דמיינו מה הולך שם בבית.

אז קיבצנו את מיטב הבדיחות, כאלו שהפכו לוויראליות ועוברות ברשת ובקבוצות הווטסאפ 24/7. כי אי אפשר רק לשבת ולהתבאס בגלל המצב, חייבים גם לצחוק.

 

 

 

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים וביצירות. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם זיהיתם יצירה ואתם בעלי הזכויות בה, יש לפנות ל־[email protected]

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל קאהן

    לא כולם סגורים בבתים בחיפה רבתי.אני כעובד חיוני עם רשיון יצאתי ביום ו האחרון ומה ראו עיני? נכון 3 בתי כנסת ברחוב מיכאל פינת ארלוזרוב פתוחים ומיתפללים ללא שמירה על פי הנהלים נימצאים שם היתקשרתי למישטרה והיגשתי תלונה היתיחסו אלי כמובן בזילזול וכשחזרתי מעבודתו בתי הכנסת היו כמיקודם.ממש לא יפה לא חוקי ולא הוגן.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר