מיה סעד ובנה שנולד ביום הולדתה (צילום: משפחת סעד)
מיה סעד ובנה שנולד ביום הולדתה (צילום: משפחת סעד)

התינוק הקדים בכמה ימים ונולד ביום ההולדת של אמו

מיה סעד מנשר ציינה ביום שבת את יום הולדתה ה-41, ולכבודו היא קיבלה את המתנה הכי יפה שיש - בן בריא שנולד בקריה הרפואית רמב"ם. סעד, שזהו בנה השלישי: "זו באמת חוויה מיוחדת ללדת ביום ההולדת"

פורסם בתאריך: 5.12.22 09:26

מיה סעד, בת 41 מנשר, ציינה ביום שבת את יום הולדתה, ולכבודו היא קיבלה את המתנה הכי טובה שאפשר לבקש – בן בריא ומקסים שנולד בקריה הרפואית רמב"ם.

"הייתי אמורה ללדת רק בעוד כשבוע, אבל ביום שישי הרגשתי לא כל כך טוב", מספרת סעד, "הייתי בטוחה שיש לי איזה וירוס, והלכתי למיון ליתר ביטחון. פתאום הסתבר שהלידה מתחילה, ותוך שעות ספורות הייתי כבר בחדר לידה. הוא הקדים והחליט להגיע בדיוק בבוקר יום ההולדת שלי, שלו, של שנינו".

 

 

לסעד, שזהו בנה השלישי, הלידה היא בבחינת המתנה הכי גדולה שהיא היתה יכולה לבקש ליום הולדתה: "הלידה התקדמה במהירות, וזו היתה חוויה נהדרת ומרגשת. זו הלידה השנייה שלי ברמב"ם, והצוות היה פשוט מדהים. אני דולה במקצועי, אז אני יודעת להעריך את החוויה הזו מכל הכיוונים. עכשיו בכל שנה אהנה מהמתנה הזו שוב ושוב. זו באמת חוויה מיוחדת ללדת ביום ההולדת".

כעת חוגגת משפחת סעד יום הולדת כפול, והתינוק שנולד בשעה 7:30 בבוקר במשקל של 2.910 ק"ג הפך באופן טבעי למוקד האירוע. "מי שבא לחגוג איתי את יום ההולדת מתלהב מהקטן", אומרת האם הטרייה בחיוך גדול, "היו מי שלא ידעו על כך שילדתי והתקשרו לאחל מזל טוב ליום ההולדת שלי, אז עדכנו אותם שיש גם תינוק שהצטרף אלינו ושזו סיבה נוספת לשמוח. אנחנו מאושרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר