אורנית שטרית (צילום: תומר קצב)
אורנית שטרית (צילום: תומר קצב)

מאמינה בהעסקת נשים במשרות בכירות

"כאישה מנהלת, תמיד אשמח לתת הזדמנויות אמיתיות לנשים ולקדם אותן, כי אני מאמינה ביכולות שלהן ומאמינה שאם תהיה חברה שוויונית כולנו נזכה“

פורסם בתאריך: 6.3.23 00:13

כשאני באה לטעון על חשיבותו של יום האישה, אני יודעת שבגדול, ואני כותבת דברים אלו בצער רב, עדיין לא הגענו לנקודה שבה אנחנו יכולות להיות מרוצות – אם זה בנושא שוויון הזדמנויות או לחילופין בנושא שוויון בשכר. לכן אני חושבת שבתאריך הזה, שבו העולם מציין את יום האישה, יש חשיבות גדולה להמשך העצמת נשים ונתינת שוויון הזדמנויות. אולם, הייתי יותר משמחה אם לא היה צריך לציין את זה ביום ספציפי אחד, אלא לפעול לפי אמות מידה אלו בכל השנה. יחד עם זאת, אני בטוחה שנגיע למקום הזה. כאישה, אני מאמינה מאוד בהעסקת נשים במשרות ניהוליות ובכירות ומקפידה מאוד שבצוות המנהלים שלי יהיה תמיד רוב נשי.

השנה אני מודאגת במיוחד. השיח בשנת 2023 על נשים במדינת ישראל, צריך להדאיג את כולנו, גברים ונשים כאחד. אם לא נצא מהשיח הזה, אנחנו נמצא את עצמנו במקום שהוא מאוד מסוכן עבור נשים.

 

 

ברמה האישית, הייתי שמחה לראות כמה שיותר נשים בעמדות בכירות במשק בכלל ובתחום המלונאות בפרט. טביעת אצבע נשית בניהול תמיד מוסיפה. לצערי, התחום עדיין מובל על ידי גברים, אבל לאט-לאט, אולי אפילו לאט מדי, אנחנו מתחילים לראות יותר מנכ"ליות של מלונות ויותר נשים שמובילות את התחום. הבעיה המרכזית היא שתחום המלונאות דורש עבודה סביב השעון – שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה – מה שמקשה מאוד על נשים שהן אימהות לשלב בין הדברים, ועדיין אני מאמינה מאוד בכוח נשי ובנשים שיצליחו לתמרן בין משרת האימהות למשרות בכירות בתחום, ולשלב ביניהן, כפי שרק נשים יודעות לעשות.

וכשכבר הגענו לדרגת ניהול, אנחנו כמעט תמיד, לעיתים באופן יומיומי, נאלצות להתמודד עם שאלות הנחסכות מגברים, וזה תמיד מפתיע אותי מחדש. אורחים מגיעים למלון ושואלים מי הבעלים. כשאני עונה שזו אני, אני ישר רואה את המבטים המופתעים. חלקם לא מצליחים להסתפק במבט ומיד שואלים שוב: "לא, אבל מי הבעלים?". הם מחכים לראות גבר, וכשאני מציגה את עצמי זה נראה להם מוזר. התגובה הזו כל פעם מחזירה אותי למקום שלנו כנשים בתוך המערכת המלונאית, ואיך חלק גדול מהאורחים תופסים אותה.

אנחנו נמצאות בתקופה מאתגרת מכל הבחינות. חובה עלינו לייצר חברה שוויונית שנותנת הזדמנות אמיתית לכולן, ללא קשר לדת, גזע ומין. אני כאישה מנהלת, תמיד אשמח לתת הזדמנויות אמיתיות לנשים ולקדם אותן, כי אני מאמינה ביכולות שלהן ומאמינה שאם תהיה חברה שוויונית כולנו נזכה.


הכותבת היא בעלת מלונות קדם ווילה כרמל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר