רועי קהת. אי אפשר להפיל את התיק על שחקן אחד (צילום: צלמוס)
רועי קהת. אי אפשר להפיל את התיק על שחקן אחד (צילום: צלמוס)

הבעיה היא לא רועי קהת

פורסם בתאריך: 16.1.18 12:51

אני אוהב מאוד את רועי קהת. משהו בתכונות האופי שלו גורם לי להאמין שהוא השחקן שצריך לקבל את המפתחות של מכבי חיפה. נכון, אתמול מול מכבי תל אביב הוא הציג אולי את משחקו החלש ביותר במכבי, וגם אני צחקתי הבוקר מכל מיני פוסטים משעשעים שנכתבו, אבל ראבק – איך אתם שורקים בוז לשחקן שלובש את החולצה הירוקה? האם מישהו מהאוהדים ביציע חושב שהוא לא רוצה להצליח?

קהת נמצא בתקופה לא טובה, בלשון המעטה. הוא לא מספק את הסחורה המצופה מקשר שאמור להיות הלב של הקבוצה, וגם הקילומטרים הרבים שהוא גומא על הדשא יכולים להוות נכס באתלטיקה אך כשהקבוצה לא עומדת במבחן התוצאה הם לא שווים כלום.

אבל על המגרש קהת הוא השחקן שרוצה יותר מכולם. אתמול הוא היה הראשון להוציא את הכדור מרשת אחרי 14 שניות וניסה להחזיר לחבריו את הביטחון. מי שמחפש אצלו את המספרים שהוא סיפק בעירוני קרית שמונה מתעלם מהעובדה ששם הוא שיחק מאחורי החלוץ ובמכבי הוא מתופקד כקשר 50:50. יסלח לי גל אלברמן, אבל בהיעדר קשר אחורי גרזן  שמחזיק את האמצע – אחת מהבעיות הקשות של הקבוצה שמשליכה על קהת לפני כולם – הוא עסוק במשימות הגנה ולא מצליח להשפיע בצד ההתקפי.

 

 

לא צריך להיות גאון כדורגל כדי לדעת שכאשר כל הקבוצה משחקת גרוע אי אפשר להפיל את התיק על שחקן אחד. למרות היכולת החלשה שלו, הוא שחקן שנותן את כל כולו בכל אימון ובכל משחק ומהווה גורם מחבר בחדר ההלבשה. הוא אדם אינטליגנט שצריך לקבל עידוד מהקהל דווקא כשקשה. אם אנחנו כקהל רוצים להרים את הקבוצה אסור לנו לפרק שחקנים.

ולכל הפנטזיונרים שמחפשים לראות טיקי טאקה: כשהקבוצה במקום התשיעי, בלי מאמנים ובלי טיפת ברק, הסטנדרט יורד. אין לנו לא את ליאו מסי ולא את כריסטיאנו רונאלדו. כרגע אנחנו צריכים להסתפק ברצון ובלחימה כי אלה הדברים שמנצחים מאבקי תחתית. ובמצב הזה קהת הוא לא הבעיה של מכבי, להיפך – הוא יכול להיות הפתרון.

וכדי לא לחוות את תסריט דומה של ירידה לליגה הלאומית כמו הפועל תל אביב (רק עם תקציב של 100 מיליון שקל, בלי חובות ובלי פירוק) אנחנו צריכים להיות שם ולדחוף את השחקנים. גם את קהת. לא בשבילו, אלא בשביל מכבי חיפה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר