דודו דהאן. בשורה אחת עם הרמב"ם, שפינוזה ואיינשטיין (צילום: שרון בוקוב)
דודו דהאן. בשורה אחת עם הרמב"ם, שפינוזה ואיינשטיין (צילום: שרון בוקוב)

גאון. נקודה

פורסם בתאריך: 2.3.18 08:43

גאונים רבים הצמיח העם היהודי לאורך הדורות – החל ברמב"ם, דרך ברוך שפינוזה, זיגמונד פרויד ואלברט איינשטיין, ועד מרק צוקרברג. מקומם של גאונים לא נפקד גם מחיפה, ולראיה – העיר מתהדרת בלא פחות משלושה זוכי פרס נובל: אברהם הרשקו, אהרון צ'חנובר ודן שכטמן.

אל כל אלה מצטרף גאון נוסף. קוראים לו דודו דהאן, והוא סוכן השחקנים שרגעים ספורים לפני פתיחת העונה היה אחראי למהלך שייזכר פה עוד שנים רבות, הנחית במכבי חיפה את רמי גרשון ודאג לו לחוזה בסך של כחצי מיליון יורו לעונה למשך חמש שנים. אין ספק שמדובר באחת מהעקיצות הגדולות והמשפילות שספג הנשיא יעקב שחר, שחושיו קהו כבר לפני שנים. גרשון הגיע לכאן פצוע, ונדרשו לו כמה שבועות כדי להחלים ולתפוס את מקומו בהרכב. לנוכח האומללות של סגל השחקנים של מכבי לא היה מדובר במשימה בלתי אפשרית.

 

 

אותו גרשון – שהגיע למכבי אחרי כמה שנים בבלגיה (עם גיחה קצרה לסקוטלנד), שם זכה באליפות עם גנט ולא כשחקן שולי – אף מונה לקפטן של מכבי. אז מה אם הקשר בינו לבין המסורת של המועדון אינו קיים? אז מה אם אין שום מצב שייווצר חיבור בינו לבין הקהל? העיקר שיש קפטן שנכנס לרשימה מפוארת שבה נכללים סמלים כמו איתן אהרוני, ראובן עטר, אריק בנדו ודקל קינן, שלהם מאות הופעות במדים של מכבי. במעט המשחקים שבהם עלה גרשון על הדשא יש לו ממוצע נדיר של טעות קריטית אחת לפחות בכל משחק. במעט המשחקים הללו התברר שמדובר באחד מהבלופים הגדולים של מכבי בשנים האחרונות, ולנוכח היסטוריית הרכישות של המועדון, כאן דווקא כן מדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית.

בקיץ 2012, כאשר שחר עדיין נחשב לאיש הכל יכול של הכדורגל הישראלי, ניתק הנשיא מגע מדהאן. הוא אף הודיע לשחקני מכבי שהיו מיוצגים על ידי דהאן כי הם יוצבו ברשימת ההעברות. למהלך יוצא הדופן הזה הובילו צעדים שעשה דהאן עם כמה משחקני הקבוצה – צעדים שלא היו מקובלים על שחר ועל חברו, המגה אייג'נט פנחס זהבי. עם השנים התחממו היחסים בין השניים, ושיאם הגיע בהחתמתו של גרשון. לנוכח התנהלותו של שחר בשנים האחרונות, שחקנים של דהאן עוד ינחתו פה בסיטונות. תתחילו להתרגל לעוד נפילות.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר