הפרויקט ברחוב סמולנסקין (הדמיה: שמרית מאיר)
הפרויקט ברחוב סמולנסקין (הדמיה: שמרית מאיר)

חברת יעקב גלבוע בנייה ויזמות: באה לחדש לכם

חברת יעקב גלבוע בנייה ויזמות בונה בעיצומם של ימים אלה יותר מ-20 פרויקטים של התחדשות עירונית בחיפה ובקריות, וכ-20 נוספים נמצאים בשלבים שונים של רישוי ותכנון. באוקטובר 2023 יפוג תוקפה של התוכנית הלאומית תמ"א 38. ערן גלבוע, הבעלים של החברה, קורא לוועדי בתים בשכונות הוותיקות לנצל את פרק הזמן שנותר, להיכנס למסלול של התחדשות עירונית ולעשות זאת מול חברה איתנה פיננסית, אמינה ובעלת ניסיון עשיר בתחום

פורסם בתאריך: 22.9.22 21:01

חברת יעקב גלבוע בנייה ויזמות בע"מ הוקמה לפני 63 שנה על ידי יעקב גלבוע ז"ל, ובמשך עשרות שנות פעילותה בנתה בחיפה ובקריות מאות פרויקטים, הן לזוגות צעירים והן למשפרי דיור. יעקב גלבוע ז"ל, מהקבלנים הוותיקים בארץ, שראה במפעל חייו שליחות ציונית, אף זכה בתואר היוקרתי "רב קבלן" של התאחדות הקבלנים, ופרויקט של החברה ברחוב גלעד בקרית ים זכה בשנת 2019 במקום הראשון בתחרות "הבניין היפה ביותר בארץ".

כיום עומד בראש החברה בנו של יעקב, ערן גלבוע, שממשיך את דרכו, ותחת שרביטו אמונה החברה על עשרות רבות של פרויקטים בחיפה ובקריות, כולם בתחום ההתחדשות העירונית – תמ"א הריסה ובנייה מחדש (תמ"א 38/2) ותמ"א חיזוק ותוספת (תמ"א 38/1). מכיוון שערן מתגורר בחיפה כבר כ-30 שנה, הוא קיבל החלטה אסטרטגית למתג את עיקר פעילותה של החברה בעיר הכרמל.

הפרויקט ברחוב יותם 35 (הדמיה: שמרית מאיר)

הפרויקט ברחוב יותם 35 (הדמיה: שמרית מאיר)

בעיצומם של ימים אלה בונה חברת יעקב גלבוע בחיפה שלל פרויקטים במיקומים מעולים בשכונות הוותיקות, ביניהם: ברחוב הגלבוע 8, ברחוב התיכון 75 וברחוב נחמיה 7 בנווה שאנן; ברחוב סמולנסקין 5 וברחוב יותם 35 באחוזה; ברחוב איתנים 6 בכבאביר, פרויקט ששיווקו יחל ממש בימים הקרובים, בווטסון 9 ו-9א' ברמת בגין, ברחוב ששת הימים בקרית חיים ועוד. בסך הכל נמצאים כעת בשלבים שונים של בנייה יותר מ-20 פרויקטים בחיפה ובקריות וכ-20 נוספים בשלבי רישוי ותכנון.

ברחוב הגלבוע מוצעות למכירה דירות ענק של שישה חדרים במחיר של 2.7 מיליון שקלים; ברחובות נחמיה והתיכון נותרו למכירה פנטהאוזים מפוארים עם מרפסות ענקיות במחיר אטרקטיבי של 2.7 מיליון שקלים; ברחוב ווטסון מוצעות למכירה דירות של שישה חדרים במחירים של החל מ-3.29 מיליון שקלים, וברחובות סמולנסקין ויותם מוצעות למכירה דירות של שלושה-חמישה חדרים, בהן דירות גן ופנטהאוזים.

ערן גלבוע (צילום: אלוניס) 

ערן גלבוע (צילום: אלוניס)

היתרון הגדול של חברת יעקב גלבוע, מעבר לעובדה שהיא חברה ותיקה בעלת איתנות פיננסית, הוא בהיותה גם החברה היזמית, גם חברת הבנייה וגם חברת המימון. על כך אומר ערן גלבוע: "אנחנו לא לוקחים מימון מגורם חיצוני. בשל עובדה זו, לרוכשים אין סיכונים, ואיכות הבנייה היא ללא פשרות. הקשר של הלקוח הוא אך ורק איתנו. אנחנו לא שולחים אותו לשום גורם שלישי. אנחנו מלווים את הלקוח לאורך כל הדרך, מרגע החתימה על החוזה ועד מסירת הדירה ואחריה – בשנות האחריות ובדק הבית".

כל הפרויקטים של חברת יעקב גלבוע מתהדרים בסטנדרט בנייה גבוה ובמפרט טכני מושלם, הכולל, בין היתר, מערכות מיזוג, ריצוף מטר על מטר, אסלות וניאגרות תלויות, תריסים חשמליים ועוד.

 

 

באפריל האחרון התקבלה במועצה הארצית לתכנון ובנייה ההחלטה להאריך את תוקפה של תמ"א 38 עד אוקטובר 2023. ערן גלבוע קורא לדיירים בבניינים ישנים בשכונות הוותיקות בחיפה ובקריות לנצל את פרק הזמן שנותר, בטרם תפוג התוכנית, ולהיכנס למסלול של התחדשות עירונית. ערן: "אנחנו מזמינים ועדי בתים לבוא אלינו ולקבל הצעה, ללא תשלום, לביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית, בין אם זה תמ"א חיזוק ותוספת ובין אם זה תמ"א הריסה ובנייה מחדש. במקום שאין כדאיות לתמ"א הריסה ובנייה מחדש, אנחנו מבצעים תמ"א חיזוק ותוספת, והבניינים מקבלים מראה חדש ועדכני. הדירות הקטנות גדלות ב-25-12 מ"ר, מתווספים ממ"ד, מרפסות, חניות ומעלית. חברת יעקב גלבוע בנתה הכי הרבה פרויקטים של תמ"א במדינת ישראל, ומאחורינו כבר יותר מ-70 פרויקטים שבנייתם הסתיימה. לכל פרויקט אנחנו מביאים את הניסיון העשיר שרכשנו בתחום, אנחנו מאוד גאים בפרויקטים שלנו, ואני מאוד ממליץ לדיירים לבדוק, כבר עכשיו, את האפשרות להיכנס למסלול של תמ"א ולפנות לחברה ותיקה, איתנה פיננסית, אמינה, מקצועית ושירותית. הרווח יהיה כולו שלהם".


חברת יעקב גלבוע בנייה ויזמות בע"מ, שדרות ירושלים 13 קרית ביאליק, טל': 04-8426666, 3723*

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. הכרמל הולך ונהרס

    איזה כיעור הורסים את כל הכרמל עם 7-8 קומות בבומבות שחוסמות אויר ונוף לשאר הבניינים
    זה לא התחדשות עירונית זה הריסה עירונית.
    פשוט כואב הלב, הכרמל היפה נהרס כולו. מאות רכבים נוספים בכל רחוב חונקים את השכונות
    פקקים בבוקר של חצי שעה ביציאה ובמוריה
    וממשיכים לתת ליזמי נדלן תאבי בצע להרוס את הכרמל עד היסוד

  2. הכרמל הולך ונהרס ואף אחד לא פוצה פה

    איזה כיעור הורסים את כל הכרמל עם 7-8 קומות בבומבות שחוסמות אויר ונוף לשאר הבניינים
    זה לא התחדשות עירונית זה הריסה עירונית.
    פשוט כואב הלב, הכרמל היפה נהרס כולו. מאות רכבים נוספים בכל רחוב חונקים את השכונות
    פקקים בבוקר של חצי שעה ביציאה ובמוריה
    וממשיכים לתת ליזמי נדלן תאבי בצע להרוס את הכרמל עד היסוד!!!!

  3. צןכח

    מעניין מאוד הלוואי בקרית אתא
    אני מאוד מחכה לפרוקיט בקרית באתא
    ברחוב רמז 21 -23
    תודה רבה לחברות רוס גרין שמקדמת תמא חיזוק ותוספת בניה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר