תת מתחם הרותם-הליבנה בשכונת "בראשית על הים" (הדמיה: אולין)
תת מתחם הרותם-הליבנה בשכונת "בראשית על הים" (הדמיה: אולין)

מעל הראש של עיריית חיפה: מתחם "בראשית על הים" בשער העלייה מתקדם לוועדה המחוזית

לבעלי הדירות נמאס לחכות לעיריית חיפה: תוכנית ההתחדשות העירונית של קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף בשכונת שער העלייה מתקדמת לוועדה המחוזית. אמש (שני) נערך כנס התחדשות עירונית בהשתתפות בעלי הדירות בתת מתחם הרותם-הליבנה הממוקם בחלקה הדרומי של שכונת "בראשית על הים"

פורסם בתאריך: 14.2.23 12:36

ההתחדשות העירונית בשכונת שער העלייה מעלה הילוך, כאשר שכונת "בראשית על הים" (מתחם הרותם) מתקדמת לוועדה המחוזית. אמש (שני) נערך כנס התחדשות עירונית של קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף במלון הגארדן, שבו הציג המתכנן, אדריכל דני בסנוסוף ממשרד שוורץ-בסנוסוף אדריכלים, את תכנון תת מתחם הרותם-הליבנה בשכונת "בראשית על הים", פרויקט ההתחדשות העירונית המסקרן בשכונת החוף החדשה.

תת מתחם הרותם-הליבנה בשכונת "בראשית על הים" (הדמיה: אולין)

תת מתחם הרותם-הליבנה בשכונת "בראשית על הים" (הדמיה: אולין)

תת מתחם הרותם-הליבנה ממוקם בחלקה הדרומי של שכונת שער העלייה בקו הראשון לים. תת המתחם הוא חלק מהתכנון הכולל של השכונה שתיקרא "בראשית על הים", והוא מחולק לשלושה מתחמי תכנון: צפוני, מרכזי ודרומי. תת המתחם כולל רצועה תכנונית שבה 64 דירות קיימות מתוך 296 דירות קיימות בכל המתחם הדרומי. התכנון משתלב עם המתחמים בחלק האמצעי והצפוני ומתייחס לעקרונות התכנון בתוכנית האב, שקודמה בשכונה, וכולל בנייה גבוהה ומרקמית, שטחי מסחר, צורכי ציבור, פארקים וריאות ירוקות וחיבור השכונה לים. את בעלי הדירות במתחם מייצג משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן ואת קבוצת נקסט אורבן כוזהינוף מייצגים משרד עורכי הדין רון ברנט ומשרד הורביץ, אבן, אוזן ושות׳.

 

יוסי כהן, מנכ״ל נקסט אורבן כוזהינוף: "חזית הים של חיפה היא כרטיס הביקור של כל מי שנכנס לחיפה, ומתחם 'בראשית על הים' הוא הגיים צ'נגר של העיר. לצערי ועל אף תוכניות האב שהוצגו, בעלי הדירות מחכים יותר מדי שנים להתקדמות ולכן החלטנו להתקדם עם התוכנית לאישור הוועדה המחוזית. נראה שבמצב הנוכחי בעיריית חיפה אין מישהו שמסוגל להניע תהליכים, ומלבד מצגות והודעות לעיתונות ריקות מתוכן, אף אחד לא עובד שם. עתיד חיפה נמצא בהתחדשות העירונית, וכאשר אנחנו בעיצומו של שבוע כואב של רעידות אדמה, אני מצפה שבעירייה יתעוררו ויפעלו להעניק את איכות החיים והביטחון הראוי לבעלי הדירות במבנים המסוכנים".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אייל

    זה לא טוב שכל יזם יקדם פרויקט בעצמו עם צפיפות מאד גבוהה עלול ליצור חומת מגדלים שתחסום את הים לכל השכינות מאחוריה, סלאמס בלי תשתית תחבורה ציבורית טובה יותר ומבני ציבור למאות תלמידים נוספים אז תכנית כזו תיפגע מאד בחלק האחורי של שער העלייה ושפרינצק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר