סרן שביט בן משה ואחיו רס"ן אריאל ז"ל (צילום: באדיבות משפחת בן משה)
סרן שביט בן משה ואחיו רס"ן אריאל ז"ל (צילום: באדיבות משפחת בן משה)

סרן שביט בן משה, בוגר הריאלי, ידליק משואה ביום העצמאות

סרן שביט בן משה, מפקד לוחם ביחידת הצנחנים, מיהר ב-7 באוקטובר לצאת מביתו, חבר לכוח של חטיבה 35 שאליה הוא שייך, ולחם כל אותו היום בקיבוצים רעים וחולית. בשדה הקרב הוא התבשר על מות אחיו רס"ן אריאל בן משה ז"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבל. בן משה נבחר להדליק את משואת כוחות הביטחון

פורסם בתאריך: 3.5.24 12:18

כבוד לבית הספר הריאלי: בוגר בית הספר והפנימייה הצבאית סרן שביט בן משה נבחר להדליק את משואת כוחות הביטחון בטקס הדלקת המשואות המסורתית ביום העצמאות. הטקס יעמוד בסימן גבורה ישראלית, ובניגוד לעבר הוא ייערך ללא קהל ויצולם מראש.

בן משה, מפקד לוחם ביחידת הצנחנים, מיהר ב-7 באוקטובר לצאת מביתו ולחבור לכוח של חטיבה 35 שאליה הוא שייך. לאורך כל אותו היום נלחם בקיבוץ רעים ובהמשך בקיבוץ חולית. שם, בשדה הקרב הוא קיבל את הבשורה המרה שאחיו רס"ן אריאל בן משה ז"ל, מפקד פלגה בסיירת מטכ"ל, נהרג בהיתקלות עם מחבל בעת שנלחם לטיהור בתים. אריאל (28) מקרית ביאליק היה בוגר בית הספר הריאלי ופלוגת חץ בפנימייה הצבאית. אחיו הצעיר אדר לומד כיום אף הוא בפנימייה ובריאלי בכיתה י'.

משואות נוספות שיודלקו בטקס יהיו משואת כוחות ההצלה (מד"א, איחוד הצלה, כיבוי אש וזק"א), משואת כיתות הכוננות, משואת המחלצים ומשואת חזית ההסברה.

 

הדלקת משואה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

הדלקת משואה (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר