"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)
"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

15 דירות נמכרו במהלך סוף השבוע בפרויקט "שתית בשדרה" בקרית ביאליק

חברת שתית קיימה הפנינג מכירות מיוחד בפרויקט "שתית בשדרה" בשכונת נאות אפק, והרוכשים הצביעו ברגליים. החברה מציעה לרוכשים ארבעה מסלולי תשלום לבחירתם, כולל הלוואת קבלן עד מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 3.9.23 11:56

חברת שתית מדווחת כי מכרה 15 דירות במהלך במסגרת הפנינג מכירות מיוחד שנערך בסוף השבוע לרגל קבלת היתר בניה לפרויקט "שתית בשדרה" בקרית ביאליק. באירוע קיבלו הרוכשים אפשרות של ארבעה מסלולי תשלומים, לבחירתם, כולל הלוואת קבלן של עד מיליון שקלים.

עקב אי הבהירות בענף הנדל"ן, יצאה חברת שתית ברבעון האחרון בהטבה מיוחדת ללקוחות, "שתית Flex", המאפשרת להם לבחור את ההטבה שנוחה להם בגמישות מרבית.

ארבעת מסלולי התשלום לבחירה הם אלה: הלוואת קבלן ללא ריבית והצמדה; פטור מהצמדת ריבית ומדד עד למסירה; מסלול הנחה מדורג;  15 אחוז מהתשלום בעת החתימה על חוזה, והיתרה בעת המסירה.

חברת שתית, שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, קיבלה לפני כשבועיים היתר בניה ראשון מהוועדה לתכנון ובנייה קריות, והחלה בביצוע העבודות בימים אלה.

הפרויקט כולל שני מגרשים בשטח של 15.5 דונם שעליהם ייבנו 255 דירות. החברה מתכוונת לבנות על המגרש בשלב א' בנייני בוטיק נמוכים של שש קומות בלבד עם 20 דירות בבניין, לצד בניינים של שבע ותשע קומות.

הקומפלקס מתוכנן כקומפלקס פרטי הצופה לפארק עם מפרט טכני עשיר. תמהיל הדירות כולל שלושה, ארבעה וחמישה חדרים במחיר התחלתי של 1.565 מיליון שקלים לשלושה חדרים, וכן דירות גן במחיר התחלתי של 2.05 מיליון שקלים, ופנטהאוזים של חמישה חדרים ברמת האבזור הגבוהה ביותר במחיר התחלתי של 3.1 מיליון שקלים.

במסגרת פיתוח השטח מתכוונת החברה לבנות גינות משותפות, חניונים תת קרקעיים, עמדות טעינה לרכב חשמלי ולובאים מפוארים. את הפרויקט נבחר לתכנן משרד האדריכלים אבריל את אבריל, וחברת הפיתוח היא מילר בלום.

 

 

נאות אפק היא שכונת מגורים הנבנית בצפונה של קרית ביאליק. השכונה נבנית משני צדי כביש 22, צפונית לכביש 79. היא צמודה ממערב לשמורת הטבע עין אפק וסמוכה לשביל נחל הנעמן. לצורך הקמת השכונה הועברו שטחי חקלאות שהיו שייכים לקיבוץ אפק לקרית ביאליק. השכונה נבנית בהתאם להסכם הגג שנחתם בין רמ"י לעיריית קרית ביאליק. בשנת 2016 החלו עבודות התשתית להקמת השכונה, שצפויה להכיל 4,753 יחידות דיור בבנייה רוויה של עד 25 קומות.

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "נאות אפק החדשה תהיה אחת מהשכונות האטרקטיביות ביותר שנבנו באזור, הן בשל נגישותה לכביש 22 ולמנהרות הכרמל והן בזכות הבנייה החדשה והמודרנית. הרוכשים מצביעים ברגליים. מכירת כ-20 דירות במסגרת אירוע המכירות מצביעה על הצורך הרב של הציבור בדירות במחירים נגישים. אנחנו מתכוונים לבנות דירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק, כשכולן יימכרו במסגרת השוק החופשי ויאפשרו לזוגות צעירים ולמשפרי דיור ליהנות מתמהיל מושלם של שכונה אטרקטיבית ודירות בוטיק".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר