אודי רז
ניסיון של 15 שנה בתחום הביצוע והבנייה. אודי רז. קרדיט צילום: עצמי

הבית שלכם, הבדק שלנו

אין לכם מושג מאיפה מגיעה הרטיבות שבקיר? המרצפות בדירה החדשה שרכשתם מהקבלן סדוקות או מתנדנדות? קונים דירה יד שנייה, אבל אתם רוצים להיות בטוחים שהיא חפה מנזקים או ליקויים משמעותיים? לכל אלה ועוד, יש לכם בית: חברת "בדק בית 360", ואל תגידו שלא אמרנו לכם

פורסם בתאריך: 25.2.21 12:22

אל החברה שבבעלותו, "בדק בית 360", אודי רז לא בא בידיים ריקות. רז, הנדסאי בניין במקצועו ומפקח בנייה בכיר, הביא איתו ניסיון של 15 שנה בתחום הבנייה, ובנה לא מעט בתים פרטיים ומבנים. הוא חיפאי, בן 42, נשוי פלוס שלושה. לתחום בדק הבית הגיע לאחר שעבר הכשרות והשתלמויות רבות בתחום. "מכיוון שכבר עסקתי בתחום הביצוע ואני בא מהשטח", הוא אומר, "אני יודע בדיוק איך העבודה צריכה להתבצע".

חברת "בדק בית 360" מבצעת בדקי בית מקצועיים ונותנת את שירותיה לסקטור הפרטי, הציבורי והמסחרי. בעזרת ציוד מתוחכם וחדשני – כמו מצלמות תרמיות, סיבים אופטיים ורובוטים תת קרקעיים, מבצעת החברה מגוון של בדיקות ומאתרת סטיות מהתקנים וכן נזקים וביצוע לקוי מסוכנים, ובכך מסייעת במניעת נזק קיים או עתידי.

החברה מבצעת בדק בדירות חדשות מקבלן, שבהן לא פעם מתגלים ליקויים. בטרם הכניסה לדירה, חשוב לאתר את כל הליקויים ולהגיש לקבלן דוח מפורט, כדי שהוא יתקן, ואתם תיכנסו לדירתכם החדשה ברגל ימין. כמו כן מבצעת החברה בדק בדירות "מחיר למשתכן", המוגדרות כדירות סטנדרטיות עם מפרט בסיסי שלא ניתן לשינוי או לשדרוגים, אך גם הן לא חפות מליקויים.

תחום פעילות נרחב של "בדק בית 360" הוא דירות היד השנייה. לדברי רז, לבדק דירות יד שנייה יש חשיבות מאוד גדולה, כדי שתדעו לאן אתם נכנסים וכדי שלא יהיו לכם הפתעות לא נעימות בהמשך. גם עורכי דין המייצגים רוכשי דירות נעזרים בשירותיה של החברה, וכך שומרים על לקוחותיהם.

החברה מלווה את הדיירים מרגע מסירת הדירה ובהמשך בתיקוני שנת הבדק. "כששנת האחריות של הקבלן מסתיימת", מסביר רז, "אנחנו מבצעים סריקה סופית ומוודאים שהקבלן מגיע ומתקן את כל מה שצריך. אנחנו יודעים להיכנס לעובי הקורה ולייצר דוח מדויק. הקבלן לא יכול לבוא ולהגיד 'הדייר שבר את המרצפת', כי אני, בעזרת האמצעים שברשותי ובזכות הידע והניסיון, יכול לדעת בדיוק באיזו 'פציעה' מדובר – אם היא נגרמה בגלל דיירי הבית או מסיבות אחרות, התיישנות, למשל".

בנוסף לכל אלה, חברת "בדק בית 360" מתמחה גם בבדיקה של השטחים המשותפים במבני מגורים, וועדי בתים רבים שוכרים את שירותיה לצורך בדיקת הלובאים, המערכות ההיקפיות, המעליות וכו'.

חלק ניכר מפעילותה של החברה הוא בתחום איתור הנזילות. הודות לציוד המשוכלל שברשותם, יודעים אנשי החברה לאתר נזילות מבלי לפצוע את הקירות. בנוסף, הדוחות שמנפיקה החברה, באמצעות תוכנה מיוחדת פרי פיתוחה, קבילים בבתי המשפט בתביעות נזיקין והחברה ידועה כברת סמכא בתחום.

השירות שמעניקה חברת "בדק בית 360" לא מסתיים באיתור הנזילה או הליקויים, אלא נמשך גם לאחר מכן, בזכות מערכת בקרה משפטית של המשך טיפול וליווי הלקוח עד לקבלת הפיצויים.

בקרוב תתרחב חברת "בדק בית 360" עם פתיחתו של סניף נוסף בתל אביב. החברה מעניקה את שירותיה ללקוחות מנהריה בצפון ועד באר שבע בדרום.


כתבה שיווקית


העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר