חוויית מגורים מושלמת. הפרויקט ברחוב הקשת 1 | הדמיה: סיטי לייטס
חוויית מגורים מושלמת. הפרויקט ברחוב הקשת 1 | הדמיה: סיטי לייטס

יוקרה בלב הכרמל

החלה הבנייה ברחוב הקשת 1 - הפרויקט החדש של חברת סיטי לייטס במרכז הכרמל, המשלב בין נופים לוואדי הירוק והים ובין קרבה לליבו של הכרמל ולמקומות המסחר, הבילוי והפנאי

פורסם בתאריך: 11.5.22 15:07

קבוצת סיטי לייטס, אשר נוסדה בשנת 2002 פועלת שנים רבות בתחומי היזמות, הבנייה והאנרגיה, עם מיטב היועצים, המהנדסים ואנשי המקצוע אשר מתכננים ומוציאים לפועל פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית והיזמות בפרט.

ממש לאחרונה, החלה קבוצת סיטי לייטס את בניית הפרויקט החדש והמושקע שלה בקרבת ציר מוריה, בשכונת כרמל ותיק.

הבניין ברחוב הקשת ממוקם על צלע ההר ומספק נוף ואדי ירוק ורחב ידיים, בנוסף לנוף הים החיפאי הכחול הגדול. הפינה השקטה היא לוקיישן מושלם המחבר בין קירבה ללב ליבו של מרכז הכרמל, בקרבת מסעדות, קניונים, האודיטוריום ומחבר בין ציר מוריה לבין שדרות הנשיא, בסופו של רחוב קדימה.

לחברת סיטי לייטס פרויקטים רבים באמתחתה, כמו הפרויקטים המאוכלסים שברחוב מעלות הבוצרים 4, רחוב הרופא 23 ורחוב החרוב 13, אשר נמצא גם הוא בשלבי בנייה מתקדמים.

היתרון הבולט ביותר בפרויקט הקשת הוא הפריווילגיה המשמעותית שיש לקונים: האפשרות לבצע שינויים במספר החדרים וגם במבנה הדירות שנרכשות, מעצם התזמון המוקדם, בשלבי הבנייה ההתחלתיים, ניתנת האופציה לקונים לתכנן את הבית שתמיד רצו (כמובן במגבלת היכולות הקיימות).

פרויקט חדש ברחוב הקשת 1 | הדמיה: סיטי לייטס

פרויקט חדש ברחוב הקשת 1 | הדמיה: סיטי לייטס

גיל בן גלים, ממקימי הקבוצה: "הפרויקט ברחוב הקשת הוא בהחלט אחד הפרויקטים המרשימים שלנו, הרוכשים ימצאו עצמם בבניין ייחודי בנוף של שכונת הכרמל, בניין עם מפרט טכני עשיר במיוחד, בית חכם ועיצוב אדריכלי מושקע ומוקפד ברמות הגבוהות ביותר. אני מתרגש בשביל הקונים ולא יכול לחכות לראות את החיוך על פניהם".

פרויקט הקשת מציע מגוון של דירות לכל גיל וקהל, בין אם אתם זוג צעיר ובין אם משפחה מבוגרת, השילוב אשר נמצא על קו התפר שבין האורבני לבין השקט והנופים, מציע פרויקט יוקרתי ומושקע מאוד, שהושקעה בו מחשבה ותכנון על הפרטים הקטנים ביותר.

תוכלו למצוא דירות 4 חדרים בשטח של 98 מ', דירת 4 חדרים אחת בשטח של 110 מ' ודירות פרימיום, שהן בעצם פנטהאוזים אשר מתפרשים על קומה אחת גדולה במיוחד, בגודל 140 מ' עם מרפסת 120 מ' ועוד מרפסת נוספת של 12 מ'.

עדיה סגלוביץ', משווקת הפרויקט שיתפה: "המיקום של הפרויקט באמת משלב בין שני העולמות, כשאני חושבת שכל דייר רוצה ושואף אליהן. ההכלאה של קירבה למרכז העניינים יחד עם פינה שקטה מייצר את השילוב המושלם. הפרויקט מציע בנוסף לכל יתרונותיו, חניות בטאבו ומחסנים, וכולל ליווי בנקאי מלא ואני חושבת שייצרנו כאן חבילה מושלמת לכל הדעות".

 


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר