הפרויקט ברחוב אבא חושי 7 (הדמיה: דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות בע"מ)
הפרויקט ברחוב אבא חושי 7 (הדמיה: דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות בע"מ)

נמכרו כל הדירות בשדרות אבא חושי 7 בחיפה

במסגרת הפרויקט נוספו לבניין קיים בן שלוש קומות חמש דירות יוקרה בשלוש קומות נוספות. במקביל לסיום השיווק מתבצעות כעת עבודות הפיתוח האחרונות בפרויקט

פורסם בתאריך: 1.6.17 19:22

הסתיים הליך שיווק הדירות בפרויקט תמ"א 38 שיזמה חברת דורפברגר ייזום, ניהול והשקעות בשדרות אבא חושי 7 בשכונת אחוזה, וזאת לאחר שהחברה השלימה את מכירת כל חמש הדירות החדשות שהוצעו לשיווק בפרויקט היוקרתי. הדירה האחרונה שנמכרה היא דירת ארבעה חדרים שנמכרה למשפרי דיור. במקביל לסיום השיווק מבצעת בימים אלה החברה את עבודות הפיתוח האחרונות בפרויקט.

הפרויקט הוקם במסלול עיבוי בנייה בבניין קיים בן שלוש קומות ובו שמונה דירות, ובמסגרתו שדרגה החברה את הבניין הקיים והוסיפה בו יחידות דיור.

בהסתמך על סיכום בינה לבין שמונה בעלי הדירות בבניין הוסיפה החברה לדירות הקיימות ממ"ד, מרפסת ומעלית, חיזקה את הבניין וחיפתה אותו באבן. במסגרת הסיכום קיבלה החברה את זכויות הבנייה להקמת שלוש קומות חדשות מעל לגג הבניין, ובהן הוקמו חמש דירות יוקרה חדשות שכל אחת מהן כוללת שתי מרפסות, מחסן, נוף לים ולפחות מקום חניה אחד (לשלוש דירות יהיו שני מקומות חניה). תמהיל הדירות החדשות כולל שתי דירות של שישה חדרים, דירת פנטהאוז של חמישה חדרים ושתי דירות של ארבעה חדרים.

מוטי דורפברגר מבעלי החברה: "אנו משלימים בימים אלה את הקמת החניון של הפרויקט באמצעות הנחת שכבת הריבוד האחרונה שלו. ביצוע הפרויקט היה מאתגר מאוד מבחינה הנדסית, ולשמחתי עמדנו באתגרים".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר