הפרויקט ברחוב ודג'ווד (הדמיה: משרד תמיר אדריכלים)
הפרויקט ברחוב ודג'ווד (הדמיה: משרד תמיר אדריכלים)

התקדמות ניכרת בפרויקט ברחוב ודג'ווד 48-46 בחיפה

בבניין המוקם במרכז הכרמל הושלמו יציקת החניון ובניית השלד של תוספות הבנייה באחד משני המבנים בפרויקט, שבו מוסיפים היזמים 11 דירות חדשות לשני הבניינים

פורסם בתאריך: 8.6.17 13:46

בפרויקט ההתחדשות העירונית ברחוב ודג'ווד 48-46 במרכז הכרמל בחיפה בוצעה התקדמות ניכרת לאחר שהיזמים השלימו את יציקת החניון והקמת שלד תוספות הבנייה של הדירות הקיימות באחד משני המבנים הכלולים בפרויקט.

הפרויקט, שיוזמות במשותף חברת גבי בן גלים ומבנים – החברה לחיזוק וחידוש, מבוצע במסלול עיבוי בנייה בהתאם לתמ"א 38 וכולל תוספת דירות בשני מבנים צמודים, שבכל אחד מהם שלוש קומות מעל לקומת עמודים ובשניהם יחדיו 11 דירות.

במסגרת הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד תמיר אדריכלים, מוסיפים היזמים 11 דירות חדשות לשני הבניינים. תמהיל הדירות החדשות שמוצעות לשיווק כולל שלוש דירות פנטהאוז, שתי דירות גן ודירות של ארבעה וחמישה חדרים.

על שיווק הדירות החדשות הופקדה החברה לנדל"ן בניהולו של רועי שווץ, שדיווח השבוע על התקדמות הבנייה: "בשטח המגרש בוודג'ווד 46 הושלמו העבודות לחפירה וליציקה של חניון הבניין, שיהיה אחד משני החניונים בפרויקט. במקביל נבנה השלד של תוספות הבנייה של הדירות הקיימות, ובנייה חדשה זו כוללת תוספת של 25 מ"ר לכל דירה. בהמשך ישלימו היזמים גם הקמת מרפסת חדשה בכל אחת מהדירות הקיימות".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר