אתר מינהל ההנדסה של עיריית חיפה
אתר מינהל ההנדסה של עיריית חיפה

אתר חדש למינהל ההנדסה בעיריית חיפה

אתר האינטרנט כולל מידע רב ומאפשר ביצוע של פעולות כמו קבלה והגשה של טפסים ובדיקה של בקשות הקשורות לתכנון, לרישוי ולפיקוח על הבנייה בעיר

פורסם בתאריך: 17.9.17 12:28

עיריית חיפה חנכה אתר אינטרנט חדש למינהל ההנדסה – הגוף העירוני העוסק בתכנון, רישוי ופיקוח על הבנייה בעיר. האתר מאפשר ביצוע מגוון רחב של פעולות מקוונות מבלי להגיע פיזית למינהל, ומאפשר לבדוק מצב של בקשות קיימות, לקבל טפסים, לרכוש גרמושקה ולצפות בסריקות של תיקים המתנהלים.

כחלק מבניית האתר שודרגו המערכות המקוונות כדי לאפשר למשתמשים גישה נוחה לפונקציות השונות. הוא עבר עיצוב מחודש והתאמה לסוגי הדפדפנים השונים, הונגש לבעלי מוגבלויות ומספק מידע מקצועי ונגיש במהירות ובקלות.

המידע המסופק באתר כולל פרטים על תהליכים המתקיימים בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ובהם תיקי בניין, טיפול בבקשות, מידע תכנוני ומידע גיאוגרפי, תוך שימוש במערכות מתקדמות לאבטחת מידע. האתר מבוסס על נתונים שנקלטו ממערכות מעקב תב"ע, ייעודי קרקע ורישוי ופיקוח על הבנייה.

האתר כולל גם מפה אינטראקטיבית של המבנים בחיפה הכוללת מידע הנדסי ומספרי תוכניות, נוסף על כך ניתן למצוא בו מסמכי מדיניות לעיון הציבור כמו מסמך המדיניות להתחדשות עירונית בהדר, מדיניות פיתוח ציר מוריה-חורב והמסמך המפרט את המדיניות העירונית ביחס לתמ"א 38.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר