גבעת זמר (צילום: רמי שלוש)
גבעת זמר (צילום: רמי שלוש)

תוספת התנועה בגבעת זמר: 85 מכוניות בשעת השיא

בדיון בוועדה המחוזית שעסק בגידול המשמעותי במספר הדירות שייבנו בשכונה החדשה נאמר כי מספר המכוניות שיתווספו יהיה מצומצם יחסית

פורסם בתאריך: 3.10.17 20:37

בדיון שהתקיים בוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בתוכניתה החדשה של עיריית חיפה לתוספת דירות בשכונה החדשה גבעת זמר אמר מנהל האגף לתכנון דרכים, תנועה ונוף בעירייה יואב דנציגר כי תגבור מספר הדירות יוביל לתוספת תנועה של 85 כלי רכב בלבד בשעות השיא במהלך הבוקר.

דנציגר התייחס לאפשרות הגלומה בתוכנית החדשה לתוספת 20 אחוז למספר הדירות בגבעה — מ-850 דירות בתוכנית המאושרת משנת 2011 ל-1,020 דירות בתוכנית החדשה. לפי הפרוטוקול המתומלל של הדיון שהופץ השבוע אמר דנציגר בהתייחסו לאפשרות לתוספת 170 דירות בתוכנית החדשה: “אנחנו מדברים על 85 נסיעות, כלומר 85 כלי רכב שיעברו בשעת שיא בבוקר. זו התוספת של כל הסיפור, והיא מתחלקת לשלוש יציאות מהשכונה”.

בקרוב אמורה הוועדה המחוזית להכריע באשר לתוכנית החדשה. יש לציין כי זוהי התוכנית הרביעית שמקודמת בגבעת זמר ביוזמת העירייה ב-17 השנים האחרונות. התוכנית שאושרה בשנת 2011 הגדילה את זכויות הבנייה בגבעה ל-85 אחוזי בנייה לעומת תוכנית שאושרה בשנת 2001 והקצתה 60 אחוזי בנייה בלבד בגבעה.

במרץ אשתקד אושרה התוכנית השלישית, שהעשירה את המפרט של הדירות המתוכננות בשכונה והוסיפה לכל אחת מהן מרתף ומרפסת גדולים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר