הריסת הבניין ברחוב יחזקאל חרל"פ (צילום: לביא תצלומי אויר)
הריסת הבניין ברחוב יחזקאל חרל"פ (צילום: לביא תצלומי אויר)

פרויקט התחדשות עירונית חדש יצא לדרך

היזמים הרסו בניין ישן ברחוב יחזקאל חרל"פ ברמות רמז שבו היו 24 דירות, ובמקומו הם יקימו שני בניינים חדשים של שמונה קומות ובהם 72 דירות

פורסם בתאריך: 5.11.17 15:16

מיזם התחדשות עירונית נוסף בשכונת רמות רמז בחיפה יצא לדרך, וזאת לאחר שקבוצת אלמוג החלה בעבודות לביצועו של פרויקט הפינוי-בינוי "אלמוג גארדן" שהיא יוזמת ברחוב יחזקאל חרל"פ 13-7. במסגרת העבודות הרסו היזמים בניין ישן שבו 24 דירות, ובמקומו הם יקימו שני בניינים חדשים של שמונה קומות ובהם 72 דירות. כל בעלי הדירות בבניין הישן יקבלו דירות משודרגות בפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל אריה מאייר.

הפרויקט הוא חלק מהליך הבנייה החדשה למגורים במתחם חביבה רייך, שבמסגרתו קודמו בשנים האחרונות כמה פרויקטים של התחדשות עירונית, מרביתם במתכונת של פינוי-בינוי.

 

 

סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג רז שרייבר: "בהמשך לפעילות הענפה שלנו בחיפה אנו נרגשים עם תחילת ביצוע פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון שלנו בעיר. אנו סבורים כי הפרויקט ישפר משמעותית את איכות חייהם של התושבים ויוסיף להתחדשות ולמתיחת הפנים שעובר האזור כולו. נוסף על כך יספק הפרויקט היצע דירות במחירים שהם עדיין בהישג יד עבור זוגות צעירים ומשפרי דיור מחיפה ומחוצה לה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסף האוסף

    מה עוד חשוב לדעת לפני פינוי בינוי?
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בבפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי ירושה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר