פרויקט "SEA VIEW" (הדמיה: AA STUDIO)
פרויקט "SEA VIEW" (הדמיה: AA STUDIO)

אושרה תוספת של שתי קומות בפרויקט "SEA VIEW" בטירת כרמל

חברת שתית קיבלה היתר להגדלת פרויקט היוקרה מ-17 ל-19 קומות. משמעות התוספת היא הגדלת מספר הדירות מ-72 ל-80. בעלי החברה שלום שטרית: "מכרנו את הדירות בקצב מכירות מהיר במיוחד"

פורסם בתאריך: 13.2.18 12:47

חברת שתית שבבעלות איש העסקים שלום שטרית קיבלה היתר בנייה לתוספת שתי קומות בפרויקט היוקרה "SEA VIEW" שהיא מקימה בשכונת גלי כרמל בטירת כרמל.

הפרויקט, שתוכנן על ידי משרד עוזי גורדון אדריכלים, כלל בתחילה בניית מגדל של 17 קומות ובו 72 דירות. לאחר שכל הדירות נמכרו קידמה שתית את היוזמה לתוספת של שתי קומות ובהן שמונה דירות. תמהיל הדירות המתווספות לפרויקט כולל דירות של שלושה, חמישה ושישה חדרים. בעקבות תוספת הקומות יכלול הפרויקט בסיום הבנייה 80 דירות ב-19 קומות.

 

 

 

בהודעה של שתית על הפרויקט הודגשו היתרונות של מיקומו במרחק נסיעה קצר מאזור ההייטק והקניות בדרום חיפה, מחופי הים וממנהרות הכרמל. עוד צוין בהודעה כי "הפרויקט ממוקם מול פארק רחב ידיים ונוף ים פתוח".

שטרית: "מכרנו את הדירות בקצב מכירות מהיר במיוחד מכיוון שהצעירים מחפשים פתרונות דיור בני השגה. מי שירכוש את הדירות בשתי הקומות הנוספות שאושרו בפרויקט יזכה בדירה במחיר אטרקטיבי וברמת גימור גבוהה".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר