הריסות המבואה של הכרמלית במרכז הכרמל (צילום: שושן מנולה)
הריסות המבואה של הכרמלית במרכז הכרמל (צילום: שושן מנולה)

מדוע נהרסה המבואה לכרמלית במרכז הכרמל?

כחלק מפרויקט חידוש מרכז הכרמל נהרסה המבואה בצד המזרחי של שדרות הנשיא והיא תוחלף במבנה חדש ושקוף שיאפשר נראות גבוהה יותר של בתי העסק במתחם

פורסם בתאריך: 14.3.18 14:06

במסגרת העבודות בפרויקט שיפוץ מרכז הכרמל הרסה עיריית חיפה את אחת משתי מבואות הכניסה לתחנת הכרמלית לצורך החלפתה במבואה חדשה ושקופה.

תחנת הכרמלית בגן האם כוללת שתי מבואות שנועדו לחבר בין מפלס הרחוב למדרגות נעות המובילות אל רציפי הרכבת התחתית. המבואה שנהרסה נמצאת בצדן המזרחי של שדרות הנשיא והיא גובלת במקבץ של חנויות ומסעדות. בימים אלה מקימה העירייה כיכר בשטח שבין המבואה לבתי העסק, ובמסגרת השדרוג הכללי של המרחב הציבורי במתחם היא החליטה לכלול בפרויקט חידוש מרכז הכרמל גם מרכיב הכולל שיפור של מבואות הכניסה לכרמלית.

 

 

“המבואה שנהרסה תוחלף במבואה מודרנית ודקורטיבית שקופה שתהיה יותר אסתטית וגם תאפשר נראות גבוהה יותר של בתי העסק במתחם”, נמסר מהעירייה. מכיוון שהמבואה השנייה, הסמוכה לגן האם, היא חלק מבניין ואין הצדקה להריסתה, יכלול שדרוגה החלפה של החיפוי העוטף אותה בלבד.

שיפוץ מרכז הכרמל הוא פרויקט התשתיות העירוני הגדול ביותר ברכס בשנים האחרונות, ובסיומו צפוי המרחב הציבורי באזור זה לשנות את פניו באופן מהותי.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שרון

    במינימום של ידיעה כזו צריכה להיות תמונת הדמיה שלמאיזה משרד אדריכלות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר