החלפת התאורה ברחוב הרצל (צילום: חברת יפה נוף)
החלפת התאורה ברחוב הרצל (צילום: חברת יפה נוף)

שדרוג נוסף לתאורה ברחובות הרצל והחלוץ

אחרי החלפת 26 פנסי רחוב לתאורת לד ברחוב הרצל, ובעקבות הצלחת הפרויקט והתגובות החיוביות, החלה עיריית חיפה בשלב השני של החלפת 140 פנסים ברחוב וכללה גם את רחוב החלוץ

פורסם בתאריך: 20.3.18 17:42

עיריית חיפה החלה במימוש השלב השני של פרויקט החלפת 140 פנסי רחוב ברחובות הרצל והחלוץ בשכונת הדר. הפרויקט, אשר מבוצע על ידי החברה העירונית יפה נוף, כולל מעבר לתאורת לד שמפיצה אור חזק בעוצמה הגבוהה פי אחד וחצי יותר מאשר תאורת רחוב רגילה. הפרויקט יצא לדרך בחודש אוקטובר, שבמהלכו הוחלפו 26 גופי תאורה בעמודים ברחוב הרצל במקטע שבין רחוב ביאליק לרחוב ארלוזורוב.

מהעירייה נמסר כי בעקבות התגובות החיוביות הרבות למהלך, הן מצד בעלי העסקים והן מצד תושבים המתגוררים באזור, היא החליטה להרחיב את הפרויקט ולהחליף גם את שאר גופי התאורה לאורך רחוב הרצל, שבו עוברים לפי נתוני העירייה כ-130,000 איש מדי יום. נוסף על כך החליטה העירייה לבצע מעבר לתאורת לד גם לאורך רחוב החלוץ.

 

 

ראש העיר יונה יהב: "שדרוג התאורה ברחובות הרצל והחלוץ יתרום תרומה ניכרת להתפתחותה של שכונת הדר ויוביל לכך שיותר אנשים ממגוון קהילות וגילאים ימשיכו ויגיעו למקום, ישהו בו זמן רב יותר, יקיימו בו אינטראקציות חברתיות ויבלו וייהנו בו עם משפחותיהם".

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה

    יהב עובד בשביל משקיעי הדירות מתל אביב אותם הזמין לפני 4 שנים לקנות את כל הדר והעיר בתמורה לעזרה בניפוח לשמיים של מחירי הדירות בחיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר