מעגן הקישון (צילום: דוברות עיריית חיפה)
מעגן הקישון (צילום: דוברות עיריית חיפה)

פורסם מכרז לשדרוג מעגנת השיט במורד הקישון

חברת נמלי ישראל פרסמה את המכרז להפעלת משטח לתיקונים ולבדיקות של כלי שיט במעגנה. כמו כן נחנכה בשבוע שעבר סירת שירות וכיבוי אש חדשה המצוידת בשני מנועים ובתותח מים שביכולתה לסייע לכלי שיט בסכנת טביעה

פורסם בתאריך: 18.6.18 14:45

פרויקט המרינה בחיפה, שכלל מעגנה ל-850 סירות מול חופי בת גלים, אמנם נגנז בשנת 2007, אך המהלכים לשדרוג מעגנת כלי השיט הקיימת – מעגנת שביט במורד נחל הקישון – נמשכים במלוא הקיטור.

חברת נמלי ישראל (חנ"י) פרסמה היום (שני) מכרז להפעלתו של משטח האספנה שבמעגנה – מתחם לאחסון, לבדיקות ולתיקונים של כלי שיט בשטח יבשתי של 685 מ"ר. המכרז הוא להפעלת המתחם לתקופה של שלוש שנים עם אופציה של חנ"י להאריכה בשנתיים נוספות.

 

 

נוסף על כך חנכה חנ"י בשבוע שעבר סירת שירות וכיבוי אש חדשה במעגנה באירוע שבו השתתפו מנכ"ל החברה שלמה ברימן, סמנכ"לית מקרקעין ונכסים ענת ברק גילת, רכז בכיר בתחום המעגנות והנמלים ברשות הספנות והנמלים רוני זיסו, נציגי הרשות הארצית לכבאות והצלה ונציגי המעגנה.

הסירה, אשר מצוידת בשני מנועים ובתותח מים לכיבוי שריפות, היא בעלת יכולת לסיוע לכלי שיט בסכנת טביעה וכוללת גם אמצעים נוספים למתן שירות מיטבי בשגרה ובחירום.

מנהל מעגנת שביט יניב מס אמר כי כניסתה לכשירות של סירת השירות וכיבוי האש והפעלת מתחם האספנה יאפשרו שיפור ברמת השירות ללקוחות המעגנה ולכלל השייטים במפרץ חיפה.

 

סירת הכיבוי החדשה (צילום: יניב מס)

סירת הכיבוי החדשה (צילום: יניב מס)

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר