בריכת מכבי
בריכת מכבי

הושלמו הליכי האישור לתוספת מתקנים בבריכת מכבי

התוכנית לתוספת מתקני ספורט במתחם בריכת מכבי בחיפה - אחת מתוכניות הבנייה המשמעותיות שקודמו בעיר בשנים האחרונות שאינה מתמקדת במגורים - עברה את כל מסלולי האישור. כעת ניתן לאשר היתרי בנייה מכוחה

פורסם בתאריך: 8.7.18 09:07

התוכנית לתוספת מתקני ספורט במתחם בריכת מכבי ברחוב ביכורים בחיפה – אחת מתוכניות הבנייה המשמעותיות שקודמו בעיר בשנים האחרונות שאינה מתמקדת במגורים – זכתה למתן תוקף לאחר שפורסמה ההודעה הרשמית על כך שהיא עברה את כל מסלולי האישור. את ההודעה פרסם יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה איתמר בן דוד, וזאת לאחר שוועדת המשנה להתנגדויות של הוועדה המחוזית אישרה את התוכנית בחודש דצמבר. משמעות הפרסום היא שהושלמו הליכי האישור של התוכנית ושכעת כבר ניתן לאשר היתרי בנייה מכוחה.

את התוכנית יזמה עמותת נאמני מכבי חיפה, שהיא הבעלים והמפעילה של המתחם המשתרע על כ-40 דונם במרכז הכרמל ואשר כולל בין השאר שלוש בריכות שחייה, אולמות ספורט, מגרשי טניס וחדרי כושר.

 

 

התוכנית מאפשרת בינוי חדש בהיקף של 3,770 מ"ר אשר מיועד לבניית שלושה פרויקטים חדשים במתחם – בריכת שחייה חדשה, אולם ספורט חדש וקומה נוספת לאולם כדורסל קיים. הבריכה החדשה תהיה הרביעית במתחם והיא תשמש בריכה לימודית לכל הגילאים.

באחת משלוש הבריכות הקיימות מתנהל כיום לימוד שחייה לצד שחיית מנויים. הכוונה היא להעביר לבריכה החדשה את הפעילות הלימודית ולייעד את הבריכה הנוכחית רק לשחיית מנויים.

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר