תוכנית הפינוי-בינוי במתחם המלך שלמה בנוה דוד (הדמיה: 3D Vision)
תוכנית הפינוי-בינוי במתחם המלך שלמה בנוה דוד (הדמיה: 3D Vision)

פרויקט המלך שלמה בנוה דוד: בעיקר דירות גדולות

במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי החדש בשכונת נוה דוד שאושר להפקדה יוקמו 1,212 דירות חדשות שמהן 533 דירות של ארבעה חדרים, 301 דירות של חמישה חדרים ו-75 דירות של שישה חדרים. שטח דירה ממוצע יהיה 105 מ"ר

פורסם בתאריך: 30.9.18 08:14

מסמכי פרויקט הפינוי-בינוי החדש במתחם שלמה המלך בשכונת נוה דוד מלמדים על מגמה מובהקת של בניית דירות גדולות. במסגרת הפרויקט שיוזמת חברת אזורים בניין מוצע להרוס 219 דירות ישנות במתחם ולהקים במקומן 1,212 דירות חדשות.

לפני ימים אחדים הופץ פרוטוקול החלטת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה – חיפה לאשר להפקדה את התוכנית, שהוכנה על ידי משרד גיורא גור ושות' אדריכלים, ולפיה נקבע ששטח ממוצע של יחידת דיור בפרויקט יהיה 105 מ"ר. ההחלטה מתיישבת עם פירוט תמהיל הדירות בתוכנית, כפי שהוגש לוועדה, ולפיו 909 דירות יהיו דירות גדולות בנות ארבעה-שישה חדרים – 533 דירות של ארבעה חדרים, 301 דירות של חמישה חדרים (חלקן דירות פנטהאוז) ו-75 דירות של שישה חדרים. לצד זאת, כולל התמהיל 303 דירות קטנות – 293 דירות של שלושה חדרים ועשר דירות של שני חדרים.

 

 

בהערות צוות מהנדס העיר נכתב כי התוכנית עומדת בהוראת חוק התכנון והבנייה אשר קובעת שבכל תוכנית הכוללת יותר מ-100 יחידות דיור, לפחות 20 אחוז מהן יהיו קטנות.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אלי

    כלום לא נכון כתבה מאוד מגמתית ולא מדויקת בכלל.בתם משהו החליט לכתוב משהו כי היה לו. משתעמם

  2. רמי

    נווה דוד ולא נוה דוד, לפי כללי הכתיבה בכתיב מלא כלומר ללא ניקוד. ברחבי העיר עשרות רבות של שילוט שגוי: נוה שאנן, נוה דוד ונוה יוסף, ויהב העקשן מתעקש זה שנים לא לתקן את העברית הקלוקלת.
    אגב נווה בדיוק כמו טלוויזיה, שוודיה, צוואה, רווה, שווה, קווה….. והרהב הזה מצפצף על כולנו!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר