חנוכת הספורטק המחודש (צילום: דוברות עיריית חיפה)
חנוכת הספורטק המחודש (צילום: דוברות עיריית חיפה)

העירייה חנכה את מתחם הספורטק המחודש

הספורטק המחודש בשכונת יזרעאליה כולל מעתה מתחם רולר הוקי עם יציע לכ-200 צופים, שני מגרשי סטירטבול, מתחם מתקני כושר ומסלול ריצה מחודש בהיקף של 400 מטר. עלות הפרויקט: חמישה מיליון שקל

פורסם בתאריך: 26.9.18 11:50

מאות תושבים השתתפו אתמול (שלישי) בהפנינג ענק שנערך לרגל חנוכת הספורטק המחודש. את הפרויקט לשדרוג המתחם ברחוב רטנר בשכונת יזרעאליה ולהפיכתו לפארק ספורט עתיר מתקנים יזמה עיריית חיפה. עלות הפרויקט, שבוצע באמצעות החברה העירונית-ממשלתית שקמונה ובליווי מקצועי של רשות הספורט העירונית והמחלקות הביצועיות בעירייה, היא כחמישה מיליון שקל.

העבודות יצאו לדרך בסוף חודש ינואר ובתחילתן כלל הספורטק, אשר משתרע על שטח של תשעה דונם, מסלול ריצה בלבד. כעת יש בו כמה מתקני ספורט, ובהם מתחם רולר הוקי מקצועי שיתקיימו בו תחרויות ארציות ובין לאומיות עם יציע המיועד לכ-200 צופים, שני מגרשי סטירטבול, מתחם מתקני כושר ומסלול ריצה מחודש בהיקף של 400 מטר. המתחם כולל גם אזורי פנאי שהוכשרו על דשא טבעי, מתחם מונגש ומוסדר לאירועי תרבות המוניים, שירותים ציבוריים, מערכת תאורה חדשה ודקורטיבית ומעבר מונגש להולכי רגל שיחבר בין רחוב רטנר לרחוב שמחה גולן.

 

 

ראש העיר יונה יהב: "הספורטק מצטרף לשורה ארוכה של מתקני ספורט שנבנים בעיר בשנים האחרונות ברמה הגבוהה ביותר והופכים את חיפה לעיר הספורט של ישראל".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מי ניסה למכור את הספורטק?

    רק תזכורת יונה יהב רצה למכור את הספורטק ליזם פרטי, גול טיים שיקים מגרשים בתשלום.
    רק מאבק תושבים קשה במשך שנתיים כולל פנייה למבקר המדינה מנע את הבזיון.
    מוטב לראש העיר שישתוק.

  2. מיכל

    צודק!
    ראש העיר ניסה למכור את השטח.
    במשך שנים זלזל בתושבים ובמקום שנתרם למען איכות התושבים.

  3. ראש עיר מטרופולינית

    מצחיק אותי כל הרעש והצלצולים סביב הספורטק. אנשים מלקקים ליונה יהב כאילו הוא המשיח שהציל את השכונה משיממון. כנראה שאנשים לא יודעים שהם גרים במטרופולין ולא בכפר והסטנדרטים שלהם צריכים להיות קצת יותר גבוהים. זה פשוט גינה ציבורית גדולה וזה משהו שאמור להיות מובן מאליו במטרופולין. שלא לדבר שעל מסלול ברוחב של מטר יש גם אנשים שרצים וגם ילדים קטנים שרוכבים על אופניים, קורקינטים, גליליות וגם יש ערסים עם אופניים חשמליות. אין אכיפה במסלול שמוגדר כמסלול ריצה! זה רק עיניין של זמן עד שיהיו הרוגים!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר