סיום שלב א' בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)
סיום שלב א' בפרויקט "הרובע" (צילום: חברת גולדן ארט)

הסתיימו עבודות השלד בפרויקט "הרובע" בוואדי סאליב

הסתיימו עבודות השלד של שלב הבנייה הראשון בפרויקט "הרובע", שבמסגרתו נבנים שלושה מבנים של תשע קומות בוואדי סאליב. "בקרוב נצא לשיווק עם הדירות המיועדות למכירה", מבטיח שמעון ג'יני, מנכ"ל החברה היוזמת את הפרויקט גולדן ארט

פורסם בתאריך: 5.11.18 09:20

נמשכת התקדמותו של תהליך אכלוסה מחדש של שכונת ואדי סאליב שפונתה מתושביה בתחילת שנות ה-60: בשבוע שעבר הסתיימו עבודות השלד של שלב הבנייה הראשון בפרויקט המגורים והמסחר "הרובע" שיוזמת חברת גולדן ארט בשכונה.

הפרויקט כולל שלושה מבנים בגובה של תשע קומות ובהן 198 יחידות דיור מעל לקומת מסחר. תמהיל הדירות בפרויקט נע בין דירות שני חדרים לדירות חמישה חדרים, והמסחר מיועד לשימושים שכונתיים, ובהם חנויות ובתי קפה. הפרויקט משתרע על פני 5.7 דונם והוא כולל גם מרחב ירוק של 700 מ"ר וחניה תת קרקעית. השלב הראשון של הפרויקט כולל 131 דירות ושטחי מסחר, והוא צפוי להתאכלס כבר בקיץ הקרוב.

צמוד לפרויקט, שהוא חלק מכמה מיזמים חדשים למגורים המקודמים בוואדי סאליב, נמצא פארק של 12 דונם שהכשירה העירייה במזרח הוואדי בין הרחובות אבן גבירול, ואדי סאליב ועומר אל-חטאב.

מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "בניית הפרויקט מתקדמת בקצב משביע רצון ולפי לוחות הזמנים. בקרוב נצא לשיווק עם הדירות המיועדות למכירה. ההיצע המגוון של הדירות נותן מענה הן למשפחות בדירות הגדולות והן לצעירים ולמבוגרים שיש להם צורך בדירות קטנות. תמהיל הדירות לצד שטחי המסחר והפארק מאפשר יצירת קהילה תוססת במקום מיוחד זה".

 

 

שכונת ואדי סאליב היא חלק מרובע העיר התחתית. לפי ההערכה קיימים כיום בוואדי סאליב כ-90 מבנים, שכ-30 בלבד מהם מאוכלסים, כמה מבנים נמצאים בשלבי בנייה והשאר נטושים והרוסים. המבנים המאוכלסים נמצאים במעטפת הוואדי, בעיקר ברחובות מעלה השחרור ושיבת ציון, והם משמשים למשרדים, למסחר ולמגורים.

הנחת היסוד של עיריית חיפה בשנים האחרונות היא שהבשילו כל התנאים לאכלוס חלקי הוואדי שעומדים בשיממונם כמעט שישה עשורים, ובהקשר זה מוזכר הוואדי כמתחם שיישען על מגוון השירותים שכבר פותחו בקמפוס הנמל, בשוק התורכי ובקרית הממשלה.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כל התכנון בחיפה הזוי

    למה לבנות במקום כזה שיכונים?
    למה לא בתים יותר קטנים שישתלבו בשיפועי הואדי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר