פרויקט "הרובע" (הדמיה: משרד חן אדריכלים ו-3D VISION)
פרויקט "הרובע" (הדמיה: משרד חן אדריכלים ו-3D VISION)

ההרשמה להשכרת דירה בפרויקט "הרובע": אחרי פסח

הדירות באחד הבניינים בפרויקט מיועדות להשכרה לתקופות ארוכות. הבניין כולל דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים, מרוהטות ובעלות מטבח מאובזר, ארונות קיר ומיזוג אוויר. חלק מהדירות מוצעות עם ריהוט מלא. הפרויקט כולל גם שני בניינים עם דירות למכירה

פורסם בתאריך: 9.4.19 08:40

חברת גולדן ארט, שמקימה את פרויקט המגורים והמסחר "הרובע" בשכונת ואדי סאליב בחיפה, תפתח אחרי חג הפסח את ההרשמה להשכרת דירות בבניין המיועד להשכרה ארוכת טווח במסגרת הפרויקט. מהחברה נמסר כי הבניין עם הדירות להשכרה הוא בן תשע קומות וכולל 131 דירות של שניים, שלושה וארבעה חדרים, כאשר 85 אחוז מהן הן דירות קטנות של שני ושלושה חדרים.

בהודעתה של החברה צוין: "הדירות הן מרוהטות עם מטבח מאובזר שכולל כיריים, מקרר, מדיח כלים ותנור, ארונות קיר ומיזוג אוויר. חלק מהדירות יוצעו עם ריהוט מלא לטובת המענה לצורכי השוכרים. זהו אחד מהפרויקטים הראשונים להשכרה ארוכת טווח בעיר, והוא מציע גם חדר כושר, מועדון דיירים, חדר כביסה, מערכת חימום מים מרכזית וחברת ניהול ואחזקה עם אב בית".

 

 

עוד נמסר מהחברה כי הפרויקט כולל גם שני בניינים עם דירות למכירה, ובהן דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות דופלקס ודירות פנטהאוז. בסך הכל נכללות 198 דירות בפרויקט, שלו חזית מסחרית בהיקף של 800 מ"ר וחניה תת קרקעית. צמוד לפרויקט נמצא פארק של 12 דונם שהכשירה עיריית חיפה.

מנכ"ל חברת גולדן ארט שמעון ג'יני: "כחברה המתמחה בפיתוח סביבות מגורים וחיי קהילה בשכונות קיימות, אנו מסתכלים תמיד על הפוטנציאל של האזור לטווח הארוך. אנו מאמינים בשכונת ואדי סאליב, ולכן היה חשוב לנו לכלול בפרויקט גם השכרה לטווח ארוך. חיפה היא דוגמה לעיר עם מוסדות אקדמיים גדולים, והביקוש בקרב סטודנטים לדירות להשכרה הוא גבוה".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר