מגדלי חוף הכרמל (צילום: איציק בן מלכי)
מגדלי חוף הכרמל (צילום: איציק בן מלכי)

45 ימים להגשת עתירה נגד עצירת פרויקט מגדלי חוף הכרמל

לאחר שחברת חוף הכרמל נופש ותיירות 89 בע"מ, יוזמת התוכנית להשלמת פרויקט מגדלי חוף הכרמל, ביקשה ארכה של חצי שנה להגשת עתירה מינהלית נגד עצירת הפרויקט, אישר לה בית המשפט המחוזי בחיפה ארכה של חודש וחצי בלבד

פורסם בתאריך: 10.4.19 18:56

בית המשפט המחוזי בחיפה נתן ארכה של חודש וחצי בלבד להגשת עתירה מינהלית נגד עצירת המשך הבינוי של פרויקט מגדלי חוף הכרמל. כפי שדווח ב"כלבו -חיפה והצפון", חברת חוף הכרמל נופש ותיירות 89 בע"מ, יוזמת התוכנית להשלמת פרויקט מגדלי חוף הכרמל, הגישה לפני כחודש לבית המשפט בקשה לאישור ארכה של חצי שנה להגשת עתירה מינהלית נגד עצירת הפרויקט.

הבקשה הוגשה ביחס להחלטת ועדת המשנה לעררים של המועצה הארצית לתכנון ובנייה לדחות את התוכנית שיזמה החברה לייבוש שטחי ים לצורך השלמת הפרויקט. עד כה נבנו בפרויקט השנוי במחלוקת שני מגדלים, אך התוכנית המאושרת החלה על המתחם משנת 1977 מאפשרת בניית כ-60,000 מ"ר בארבעה מגדלים נוספים. המשך הבינוי הותנה בייבוש שטח ים כדי ליצור רצועת חוף של 100 מטר שתפריד בין הבנייה לקו המים. לצורך יצירת רצועת חוף כזו נדרש ייבוש ים בהיקף משמעותי, ולפיכך הגישה החברה את התוכנית לייבוש שטחי הים.

 

 

בבקשה להארכת מועד ציינה החברה כי בשל הנסיבות המיוחדות של המקרה היא מגישה בקשה לקבלת ארכה של חצי שנה – עד לסוף חודש ספטמבר – כפי שמאפשרות תקנות בתי המשפט. לחילופין ביקשה החברה לאפשר לה להגיש עתירה תוך חודש וחצי מיום דחייתה של בקשתה הבסיסית.

בהחלטתו כתב השופט איל באומגרט כי לשם "האיזון הראוי בין הצורך להסתמך על החלטות מינהליות אשר מחייב מהירות בהגשת עתירות לבין שמירה על זכויות המבקשת תוך מיצוי זכויותיה, מוחלט כי תינתן לה ארכה של 45 ימים לצורך הגשת העתירה, שכן ארכה בת שישה חודשים אינה מידתית בנסיבות העניין".

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. הכל נהרס

    חיפה תיהרס טוטאלית.
    קוי חשמול לכל אורך החוף
    הרס החופים בלי שוברי גלים
    עצירת יוזמות למלונות
    והשתלטות הנמל ומסוף כימיקלים.
    אסון

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר