פרויקט "אלמוגי סלקטד" (הדמיה: חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC)
פרויקט "אלמוגי סלקטד" (הדמיה: חברת שגראוי ייזום ובנייה SBC)

היתר בנייה לפרויקט המגורים "אלמוגי סלקטד"

פרויקט המגורים "אלמוגי סלקטד" שיוזמת חברת שגראוי ייזום ובנייה בשכונת רמת אלמוגי בחיפה קיבל היתר בנייה. 48 מ-78 הדירות בפרויקט שווקו במסגרת מתווה "מחיר למשתכן"

פורסם בתאריך: 25.8.19 17:16

היתר בנייה ניתן לפרויקט המגורים "אלמוגי סלקטד" שיוזמת חברת שגראוי ייזום ובנייה (SBC) ברחוב יקינטון בשכונת רמת אלמוגי בחיפה, שחלקו הגדול שווק במסגרת מתווה "מחיר למשתכן".

במסגרת הפרויקט עתידה החברה לבנות חמישה בנייני בוטיק מדורגים של שש קומות, המותאמים לאופיה היוקרתי של השכונה. הפרויקט כולל 78 דירות של שלושה עד חמישה חדרים עם מרפסות מרווחות ועם גינות. 48 דירות מהדירות שווקו במסגרת מתווה "מחיר למשתכן" והשאר מוצעות לשוק החופשי. בחברה מעריכים כי הפרויקט יאוכלס בחודש ספטמבר 2021.

 

 

סמנכ"ל החברה נור שגראוי מסר כי מחירי הדירות לזכאי "מחיר למשתכן" משקפים הנחה משמעותית ממחיר השוק, כאשר מחיר התחלתי לדירת שלושה חדרים הוא 1.2 מיליון שקל ומחיר דירת ארבעה חדרים הוא 1.7 מיליון שקל.

שגראוי: "אנו שמחים מאוד על קבלת היתר הבנייה שאפשר לנו להתחיל ולבנות את הפרויקט בהתאם ללוח הזמנים שקבענו. רוכשי הדירות ייהנו מדירות באיכות גבוהה מאוד באחת מהשכונות האיכותיות והמבוקשות באזור".

יצוין כי שטח הפרויקט מהווה חלק מהשטח שעליו חלה תוכנית שאושרה במרץ 2011 להקמת 147 דירות ואשר אותה יזמה עיריית חיפה.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר