היום זה קורה: פורום ערי ישראל לנדל"ן מגיע לחיפה

תמ"א 38 או התחדשות עירונית? הכרמל, הדר או העיר התחתית? איך ישפיע שדה התעופה על העיר? והאם תנופת הבנייה בחיפה תעצור את נטישת הצעירים? כל התשובות מחכות לכם היום באיצטדיון סמי עופר. וגם: הרצאה של המאמן הלאומי אלון גל

פורסם בתאריך: 16.9.19 16:12

היום (שלישי) יגיע פורום ערי ישראל לנדל"ן 2019 לחיפה. הכנס ייערך באולם יהלום באיצטדיון סמי עופר ויעסוק בנושאים כמו הזדמנויות השקעה ברחבי חיפה, תמ"א 38 או התחדשות עירונית, שוק הנדל"ן והמשכנתאות ושדה התעופה של העיר, וגם בשאלה אם תנופת הבנייה בחיפה תעצור את נטישת הצעירים.

את דברי הפתיחה באירוע, שאותו ינחה כתב חברת החדשות יוסי מזרחי, יישאו מנהל "כלבו" גילי גילת ומנהל מכירות באזור צפון וחיפה של בנק הפועלים עדי אילוביץ′.

במושב הראשון, שיעסוק בנושא "הכרמל, הדר או העיר התחתית: הזדמנויות השקעה בחיפה", ישתתפו סגן ראש העיר מיכאל אלפר המשמש יו"ר ועדת המשנה של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, עו"ד רון ברנט, מנכ"ל החברה לנדל"ן רועי שווץ ובעלת המותג הבית לניהול דיירים עו"ד רותם טפירו.

במושב השני – "תמ"א 38 או התחדשות עירונית: עתיד הבנייה למגורים בחיפה" – ייקחו חלק יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית חיים אביטן, ראש המחלקה לארכיטקטורה במרכז האקדמי לעיצוב ויצו פרופ′ אדר′ אירית צרף נתניהו שבבעלותה גם משרד תכנון, מנכ"ל חברת נקסט אורבן יוסי כהן, יו"ר התאחדות האדריכלים ובוני ערים בישראל אדר' דויד קנפו ומנהלת קשרי לקוחות נדל"ן במרכז העסקים בבנק הפועלים גיתית עמפלי.

בהמשך ידבר מנהל שיווק משכנתאות באזור צפון וחיפה בבנק הפועלים לירן כהן על שוק הנדל"ן והמשכנתאות, ואחר כך תערוך כתבת האדריכלות של עיתון "הארץ" נעמה ריבה שיחה עם האדריכל ומתכנן הערים אילן פיבקו על שאלה אם חיפה יכולה וצריכה להתחרות בתל אביב.

 

 

לאחר מכן תתקיים שיחה בנושא "בעד ונגד שדה התעופה: האם המשקיעים ינחתו?" עם אדר′ מיכאל רטנר, מתכנן תוכנית נמל חיפה משולב בשדה תעופה בין לאומי, ועם חבר מועצת העיר מסיעת הירוקים מוטי בליצבלאו.

במושב נוסף שיעסוק בשאלה "האם תנופת הבנייה תעצור את נטישת הצעירים?" ישתתפו חבר מועצת העיר יואב רמתי המשמש יו"ר דירקטוריון החברה העירונית יפה נוף, המנכ"ל והבעלים של חברת נורה יזמות הכרמל עו"ד וליד חמיס, המנכ"לית והבעלים של סוכנות הנדל"ן KeyHouse חנה קהלון עברון, ומנכ"ל משותף של קבוצת מבנים רז מנשה.

את הערב תחתום ההרצאה "אין כמו בבית: נדל"ן כמנוף צמיחה משפחתי" של הקואצ'ר הלאומי אלון גל, המנכ"ל והבעלים של חברת האימון תות תקשורת ותוצאות.

 

להרשמה לחצו כאן

 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שום דבר לא ירים את חיפה עם קליש והקואליציה שלה

    צריך פיתוח כלכלי ובעקבותיו נדל"ן. לא ההיפך.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר