פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)
פרויקט "אלמוג כרמל מערב" (הדמיה: טוטם)

20 דירות נמכרו במכירה מוקדמת בפרויקט "אלמוג כרמל מערב"

מקבוצת אלמוג, היוזמת של פרויקט הפינוי-בינוי "אלמוג כרמל מערב" בשכונת נוה דוד בחיפה, נמסר כי במכירה מוקדמת נמכרו 20 דירות בפרויקט. עוד נמסר כי רוב הרוכשים הם משפרי דיור מחיפה

פורסם בתאריך: 26.11.19 09:42

קבוצת אלמוג, היוזמת של "אלמוג כרמל מערב" – פרויקט הפינוי-בינוי הראשון שמיושם בשכונת נוה דוד בחיפה – מדווחת כי במכירה מוקדמת נמכרו כבר 20 דירות בפרויקט. בהודעתה של הקבוצה צוין כי רוב הרוכשים הם משפרי דיור תושבי חיפה.

סמנכ"ל השיווק של הקבוצה רז שרייבר: "מרבית הרוכשים הם חיפאים משפרי דיור שמעוניינים באיכות החיים יוצאת הדופן שהפרויקט מציע. בחלק ניכר מהפרויקטים הדירות הראשונות שנמכרות עם תחילת השיווק הן הנמוכות ביותר ואלה שנמכרות במחיר התחרותי ביותר. ב'אלמוג כרמל מערב' הרוכשים הראשונים הם אלה שמעוניינים דווקא בדירות הגבוהות על מנת להבטיח לעצמם מגורים בקומות העליונות של המגדלים".

 

 

בתוך כך, בשבוע שעבר החלו העבודות לבנייתו של הפרויקט מכוחה של תוכנית הפינוי-בינוי שהוכנה על ידי משרד האדריכלים שורץ-בסנוסוף. התוכנית, אשר חלה על שטח של כ-16 דונם, כוללת הריסה של שמונה מבני רכבת ישנים בני שתיים-שלוש קומות, ובהם 74 דירות בשטח ממוצע של 50 מ"ר, במגרשים הנמצאים ברחוב המלך אמציהו 14-2, ברחוב המלך שלמה 46-36 וברחוב אסתר המלכה 16-14. במקום המבנים הישנים ייבנו שלושה מגדלים – שניים בגובה של 30 קומות והשלישי בגובה של 27 קומות – ובהם 437 דירות בשטח ממוצע של 100 מ"ר.

עבודות הבנייה החלו לאחר הריסתם של שלושה בניינים ישנים, ובמסגרתן בוצעו עבודות להקמת יסודות החניון התת קרקעי שמעליו יוקם המגדל הראשון של הפרויקט.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר