תחנת כביש דורי של הרכבלית (צילום: סיון אברהם)
תחנת כביש דורי של הרכבלית (צילום: סיון אברהם)

בקרוב: העבודות להקמת הרכבלית יתחדשו

עובדי חברת דופלמאייר האוסטרית, שעזבו את ישראל בתחילת אפריל בשל התפרצות נגיף הקורונה, שבו לארץ. בסוף השבוע הראשון של יולי, עם סיום תקופת הבידוד הם יחזרו לעבודה לצורך השלמת העבודות על שני המקטעים האחרונים - מכביש דורי לשתי תחנות הטכניון ומהטכניון לאוניברסיטת חיפה

פורסם בתאריך: 18.6.20 12:30

עובדי חברת דופלמאייר – החברה האוסטרית שזכתה במכרז להקמת הרכבלית מהצ'ק פוסט לטכניון ולאוניברסיטת חיפה – שבו לארץ, ובקרוב יתחדשו עבודות ההקמה של הפרויקט.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בתחילת חודש אפריל, עם התפרצותו של נגיף הקורונה בישראל, החזירה חברת דופלמאייר את עובדיה לאוסטריה, והיעדרותם גרמה לעיכוב בהשלמת העבודות על שני המקטעים האחרונים – מכביש דורי לשתי תחנות הטכניון ומהטכניון לאוניברסיטה. בימים האחרונים שבו אנשי הצוות לארץ, ובסיומם של 14 ימי בידוד הם יחזרו לעבודתם.

לדבריו של גורם בתאגיד העירוני יפה נוף, העבודות צפויות להתחדש בסוף השבוע הראשון של חודש יולי.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בחיפה?

הורידו את אפליקציית "כלבו – חיפה והצפון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כלבו – חיפה והצפון" באייפון

הצטרפו לקבוצת הוואסטאפ של "כלבו – חיפה והצפון"


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. הרכבל המיותר הזה גם יהיה נזק אדיר לקופת העיר

    לפי הבדיקה הכלכלית הרכבל יצבור גרעון שנתי של 15 מליון שקל אם יופעל, ואפילו אם לא יופעל צפוי גרעון של 5 מליון שקל על תחזוקה ובלאי. בקיצור יפה נוף האלה תקעו לנו צינור חבל על הזמן.

  2. מכיר קצת

    כעיקרון תחבורה ציבורית היא שירות של המדינה לאזרחיה, זה אף פעם לא עסקא רווחי, משרד התחבורה עושה לכל פרוייקט סקר כדאיות כלכלית, הרכבל הוא אמצעי ירוק, שאינו גורם לשום זיהום, עשרות אלפי הסטודנטים של הטכניון והאוניברסיטה יהנו מאמצעי תחבורה ציבורית מדהים, הישראלים ימשיכו לקטר, להשליך בוץ זה על זה, מזל שיש עדיין העם הזה אנשים עם חזון

  3. מכיר קצת - אני גם מכיר קצת

    הרכבל אינו תחבורה ציבורית יעילה ולא ירוקה. כל תקלה קטנה תשבית את כל הקו. אי אפשר לווסת את השימוש בו בהתאם לביקושים
    ככה שהוא רץ עם כל הקרוניות גם ריק לחלוטין. התחזוקה שלו כולה על ידי מהנדסים אוסטרים שמוטסים. כל החלקים מוטסים. אחרת אין ביטוח. כלומר ירוק זה לא. גם התחזוקה שלו יקרה יותר מאוטובוסים.

    בנוסף הוא איטי יותר מנת"צ אוטובוס בכביש דורי אל הטכניון ואוטובוס מפזר ואוסף בתחנות בעוד הרכבל רק
    יוריד ואוסף בנקודה אחת. לכל הדעות זה לא תחבורה ציבורית יעילה, בטח כשמדובר בחלופה איטית יותר מאוטובוס אקספרס מהקריות ישירות לטכניון, שעכשיו יבוטל ויחייב סטודנטים לעצור לרדת להכנס לרכבל ואז מהרכבל הסעה לפקולטה. יאריך את הזמן

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כזכור לי גם לקו של המטרונית התנגדו ומה היום

  5. יוסי

    סוף סןף ,ממתינים לרכבל בכליון עיניים ,זו תהיה אטרקציה אדירה בחיפה ,יישר כח

  6. משקיעים בגימיק עולב 300 מליון שקל שירדו לטמיון במקום לסמן נת"צ פשוט בכביש דורי

    הרכבל לא יהיה אטרקציה, נוסע משום מקום לשום מקום מעל שום מקום
    משתמש אנונימי למטרונית עדיין מתנגדים פשוט כופים עלינו את הדבר הזה על ידי ביטול קוי אגד.
    בואו נעשה קוים מקבילים של אגד לא דרך שד' ההסתדרות אלא דרך האצטדיון וכביש 22 ונראה מה הציבור מעדיף?
    אה למה לא מאפשרים תחרות?

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר