סאלי גליצנשטיין (צילום: דוברות נתיבי איילון)
מנכ"לית יפה נוף, סאלי גליצנשטיין (צילום: דוברות נתיבי איילון)

יפה נוף מנסה להשאיר בידיו את אחזקת הפרויקטים

חודש וחצי לאחר ששרת התחבורה מירי רגב הפסיקה את ההתקשרות עם התאגיד העירוני יפה נוף וחילקה את הפרויקטים שהיו באחריותו לחברות אחרות, מנכ"לית יפה נוף סאלי גליצנשטיין פועלת להשאיר באחריותו של התאגיד את התחזוקה ואת הבקרה על הפרויקטים שנלקחו ממנו

פורסם בתאריך: 14.8.20 07:56

בתאגיד העירוני יפה נוף פועלים להשאיר באחריותם את התחזוקה ואת הבקרה על פרויקטים שהועברו לחברות תשתית אחרות לאחר הודעתה של שרת התחבורה מירי רגב על הפסקת ההתקשרות עם יפה נוף והודעתו של יו"ר הדירקטוריון יואב רמתי על כך שהוא משעה את עצמו מתפקידו. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי התאגיד מבקש להיות אחראי על אחזקתם של מרכזית המפרץ, מסופים של תחבורה ציבורית בחיפה ובצפון וצירי המטרונית, לבצע את הבקרה על תפעול המטרוניות, ולהיות אחראי על האחזקה ועל התפעול של הרכבלית לכשתסתיים הקמתה.

גורמים ביפה נוף, ובראשם המנכ"לית סאלי גליצנשטיין, טוענים כי בכך יימנע פיצול של אחזקת תשתיות תחבורה ויישמר סטנדרט תחזוקה זהה של אמצעי התחבורה הציבורית במטרופולין ורצף תנועתי למאות אלפי תושבי חיפה והסביבה.

 

 

כזכור בתחילת חודש יולי הודיע משרד התחבורה ליפה נוף על סיום ההתקשרות בין הצדדים ועל חלוקת הפרויקטים שהיו באחריותו של התאגיד לחברות תשתית אחרות. פרויקט חיבורי נמל המפרץ הועבר לאחריותה של חברת נמלי ישראל (חנ"י); פרויקט המטרוניות הועבר לחברת חוצה ישראל ולחברת נתיבי ישראל, כאשר חוצה ישראל תתכנן ארבעה קווי נסיעה, ששניים מהם בתוך חיפה, אחד לקרית אתא ואחד לטירת כרמל, ונתיבי ישראל תשלים את ביצוע הקווים מחיפה לנשר ולעכו; פרויקט הרכבלית הועבר לנתיבי ישראל; ופרויקטים של ניהול תנועה, תכנון אב ותחבורה חכמה הועברו לאחריות נתיבי איילון.

מיפה נוף נמסר בתגובה: "החברה תקדם כל יוזמה שתתרום לשיפור איכות חייהם של כמיליון תושבי מטרופולין חיפה. בהתאם לאינטרס הציבורי ולחוות הדעת של גורמי המקצוע, יש צורך להשאיר את אחזקת פרויקטי התשתיות בחברה מקומית ולא להוציא אותם מחוץ לאזור חיפה".

תגובתו של משרד התחבורה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. אייל

    תחזוקה ובקרה בידי יפה נוף?
    תקראו את הדוח של מבקר המדינה על תחזוקת הגשרים בחיפה עד מצב שאפילו לא מיפו את הגשרים וחלקם כמו הגשר לחופי דדו היה מסוכן לנסיעה עם סדקי ענק.
    זאת חברה שהמילה מחדל צריכה להיות חלק משמה.

  2. דנדוש

    המנכלית היא אחת המקצועיות שיש באיזור והיא עושה את המקסימום להחזיר עטרה ליושנה בכוונה חיובית

  3. ממתי היא בכלל מונתה?

    היא המנכלית? נבחרה בהליך לא תקין, בידי יו"ר עם נגוד עניינים שהכיר אותה היכרות מוקדמת
    צריך לבטל את המינוי שלה ולצאת במכרז מחודש עם יו"ר אחר

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפרק את יפה נוף
    להקים חברה עירונית לפיתוח ותשתיות חדשה
    לפרק את הרכבל לפני שייצר גרעונות של עשרות מלש"ח כל שנה ואת מרכיביו אפשר להעביר לעיר אחרת בשמחה
    במקום רכבל לסמן מיד נת"צ בכביש דורי + תוספת קווי אקספרס מהקריות לקמפוסים
    במטרונית לפרק את מונופול דן צפון ולאפשר קווי אגד נוספים בנתיב
    חקירה על מחדלי יפה נוף בהקמת המטרונית על ידי שופט עליון
    יציאה למכרז להקמת רכבת תחתית גן האם-אוניברסיטה כרמלית 2 מתחת שד' הנשיא, מוריה חורב ואבא חושי

  5. נעמה

    איזו חצופה!
    מי שאל אותך או ביקש ממך המלצות.
    הציבור לא מינה אתכם! מי שמינה אתכם , הודיע לכם שנגמרה החגיגה ואתם על דעת עצמכם עושים מה שאתם רוצים . הגיע הזמן לתבוע אתכם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר