חיפה (צילום: אביב מלכי)
חיפה (צילום: אביב מלכי)

107 דירות חדשות בלבד נמכרו בחיפה בספטמבר-נובמבר

בחודשים ספטמבר-נובמבר 2020 נמכרו בחיפה 107 דירות חדשות בלבד. בין היישובים שמקדימים את חיפה ברשימה שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: אשקלון, בית שמש, רמלה, חריש, נתיבות, באר יעקב, קרית גת, פרדס חנה-כרכור, יקנעם עלית וקרית מוצקין

פורסם בתאריך: 15.1.21 11:18

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), בחיפה נמכרו 107 דירות בלבד בלבד בחודשים ספטמבר-נובמבר 2020. חיפה כלל אינה מופיעה ברשימת היישובים שפרסמה הלמ"ס, שכן ברשימה זו מופיעים היישובים שבהם נמכרו יותר מ-150 דירות חדשות במהלך חודשים אלו, ואת הנתון הנמוך סיפקה הלשכה במענה לשאלת "כלבו – חיפה והקריות".

עשרת היישובים המובילים במספר הדירות החדשות שנמכרו בשלושת החודשים הללו הן אשקלון עם 793 דירות, תל אביב-יפו (582), ראשון לציון (552), בית שמש (519), רמלה (481), חריש (433), ירושלים (410), נתיבות (397), רמת גן (370) ובאר שבע (359).

את העשירייה השנייה מובילה באר יעקב עם 344 דירות, ואחריה נתניה (312), קרית גת (276), קרית אונו (262), נהריה (258), אשדוד (227), פרדס חנה-כרכור (224), פתח תקוה (190), רחובות (183) ויקנעם עלית (177). את חיפה מקדימות גם קרית מוצקין (169), חולון (157) וחדרה (154).

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

16 תגובות
  1. ר.ס מפקד קומנדו המופרעים

    מי בכלל רוצה לגור שבראשה עומדת עבריינית מורשעת ששונאת את התושבים, מוכרת אותם לפרזיטים עם פאות, מסדרת ג'ובים למקורבים, הורסת את התרבות והספורט, ומשמידה כל חלקה טובה?

  2. יהודה

    יותר טוב שלא יקנו פה דירות גם ככה מדובר ביזמים שרוכשים דירות להשקעה ומשכירים אותם או לערבים או לסטודנטים ואז מי שגר שנים באותו בניין סובל.

  3. לבנות עוד ועוד ועוד ועוד

    זו הסיבה שבגללה הועדה המקומית נותנת היתרים לקבלנים המנוולים לחסל כל עץ אורן, להרוס כל ואדי, להרוג כל בעל חיים ולהרוס את החיים לאלה שאתרע מזלם לגור בעיר חיפה תחת עירייה שלא סופרת אותם.

  4. חזירי הבר בטח אשמים

    מציע לראש העיר לנהל סימפוזיונים בענייני חתולים וחזירי בר כהסחה לכך שהעיר תחת הנהלתה וקפטן הדוגיות המשופם קורסת.

  5. לא מתפלא וההגירה השלילית תמשיך כי לא בונים לצעירים

    המחירים בחיפה פשוט מאד מאד גבוהים, ארנונה גבוהה.
    התוצאה שצעירים לא מסוגלים לקנות דירה בכרמל. אז קונים בקריות, נשר, טירת כרמל.
    אין דירות 4 חדרים בשכונה טובה בכרמל בפחות מ-1.6 מליון. במחיר הזה יש דירות חדשות בגלי כרמל 15 דקות נסיעה מחיפה.

  6. כשלון של עיריית חיפה לדורותיה אבל חלק מהנתונים לא משקפים

    עיריית חיפה לדורותיה מאז גוראל ז"ל לא השתנתה בהרבה,מספיק להכנס לחיפה מדרום ולראות מצד אחד את החופים המקסימים של העיר ומהצד השני את נווה דוד,שער העלייה,עין הים וקרית אליעזר העלובות עם הבניינים המתפוררים שהדיירים בהם כבר הזדקנו מהבטחות לפינוי בינוי ונראה שגם הנכדים שלהם יזדקנו עם אותה הבטחה.שלא לדבר על שכונת הדר תחתון העלובה.
    מצד שני חריש,אשקלון,בית שמש,קרית מוצקין,ביאליק,באר שבע אלו ערים שנמכרו בהם המון דירות מחיר למשתכן זולות שהרוכשים מממשים באותם חודשים.
    בהסרת דירות מחיר למשתכן חיפה עדיין תהיה במצב גרוע אבל לא במקומות אחרונים.נחמה פעוטה

  7. נתון שממנו לא ניתן להסיק מסקנות

    הנתון הזה לבד לא יכול להעיד האם עיר מבוקשת או לא. צריך להצליב אותו עם נתונים אחרים. בנוסף, יש להסתכל על פני תקופה ארוכה יותר משלושה חודשים. לעומת זאת, לאחרונה בחיפה נחתמו עסקאות גדולות בתחום של נדל"ן למשרדים, ביניהם אינטל שתכפיל את שטחה במבנה חדש שאושר לבנייה ממש עכשיו ומייקרוספוט ששכרה שטח גדול בבניין שנבנה במת"ם.

  8. א.א.חיפה

    חיפה יפה. חיפה מחולקת המרכז חיפה וכרמל . ,קרית אלעזר ויש מינהל נווה שאנן , ועש מינהל.קרית חיים וקרית שמואל. ארנונה מחולקת לפי איזורי רמות . הכרמל אזור א' הכי יקר . כם הכי מועדף משלמים ארנונה הכי יקר העיריה משקיעה הכט הרבה שם.
    הקריות אזור ג מדחמים ארנונה םחות וכל זה מתבטא ברחוב. האנשים הגריםמםה משקיעים בבתיהם ובשבילי בתיהם. נראה מטוםח לדעתי יותר מהכרמל ירוק בעיניים. אני בעד להתנתק מחיפה. כי ברור לי שהקריה היתה נהנת יותר מכל אזור המפרץ יש מפעלים רבים. לכן העיריה לא מעונינת להםרד מאיתנו.מאנחנו ב בלים מסוהמה והעיריה נהנת מארנונה מהם

  9. חיפאי

    לא מבין איך תושבי חיפה נותנים לליצנית הזאת לעדות בעיר כרצונה , כל העיריה מלאה בחרדים שלא עושים כלום ומקבלים. משכורות ארנונה הכי יקרה בארץ הדר יורד לטמיון שכונת פשע עיר ביזיון

  10. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכרמל מלא תמא 38 רק דירות חדשות 3-4 מליון שקל 4 חדרים.
    2 מליון שקל לדירות 4 חדרים ישנות.
    מה נהיה אנשים??
    איפה אנשים עובדים שיש להם כסף כזה??
    ככר היינה דירות 5 מליון שקל. פנטהאוז במוריה 6 מליון שקל. דירה במרגלית 4.5 מליון שקל.
    וואלה כולם זכו פה בלוטו ולא סיפרו לי ועוד בוכים שאין פרנסה ושביבי הרס את המדינה. חחח

  11. למגיב אחרון הבאת דוגמאות קיצון

    על אותו משקל אנחנו יכולים להראות לך 10 דירות עכשיו לקנייה ב500,000 שקל בהדר,בנווה יוסף,בנווה פה,בתל עמל.
    ובשכונות החוף אפשר למצוא עשרות דירות סביב 800,000 שקל.
    וגם בכרמל למשל ברחוב הפרחים ובאורן ברוממה ובטח ובטח ביזרעליה ונו"ש יש עשרות דירות עד מיליון שקל .
    חיפה ענקית ויש בה שכונות יקרות והמון שכונות עם מחירי דירות ממש ברצפה(ביחס למרכז הארץ).
    נראה פשוט שחיפאים מפונקים ובררנים מדי.לכן בהרבה מקומות בעיר נכנסות אוכלוסיות מהמגזר וחרדים כי הם מגיעים מרקע קשה יותר והם לא מפונקים.רק למצוא 4 קירות בעיר גדולה ומפותחת.

  12. אייל

    חיפה תמיד מדביקה את הפער לתל אביב באיחור.
    מחירי דירות זינקו שם השנה והתרחב הפער מול חיפה.
    הפער הזה יצטמצם ב-2021.
    דירות ישנות בכרמל יקפצו בכמה אחוזים ויסגרו את אותו הפער מול המרכז ביחס לשנתיים האחרונות. דירות של 1.5 מליון בכרמל יעלו לכיוון 1.7. דירות חדשות 2 מליון יעלו לכיוון 2.2. זה קרה ככה ב-4 פעמים קודמות שבדקנו. משמע מי שקונה ירויח בכל מקרה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר