מי לא אוהב בירת בוטיק מהחבית? תמונה ממאגר Ingimage
מי לא אוהב בירת בוטיק מהחבית? תמונה ממאגר Ingimage

Beer-Line חיפה: המקום לשתות בו בירה בחורף

בפתחו של החורף הממשמש ובא וכשמזג האוויר מתקרר, זה הזמן לבחון את בירות החורף העשירות והמלאות, עשויות במבשלות איכותיות, וכוללות אחוזי אלכוהול מרשימים. במילים אחרות - Beer Line

פורסם בתאריך: 12.11.19 15:34

העיר חיפה אולי לא מהווה שם נרדף לשתיית בירה, אך היא בהחלט מציעה מקומות מיוחדים ומפתיעים ליהנות בהם מבירה חורפית משובחת.

אחד המקומות הללו, שהפתיעו אותנו בקסמו המיוחד והאותנטי, הוא דוכן Beer-Line בקניון סיטי סנטר, חיפה. הדוכן, בבעלותו ובניהולו של סלבה גלדצינקו, מספק לא פחות מ- 13 סוגי בירה בוטיק, כולן מיוצרות במבשלות אירופאיות איכותיות והן טריות לחלוטין – ללא חומרים משמרים.

סלבה והבירות. צילום: דינה כץ

סלבה והבירות. צילום: דינה כץ

בירה מהחבית, שאפשר לקחת הביתה בבקבוק
זה הסלוגן של Beer-Line והקו המנחה של בעל העסק, סלבה גלדצינקו, המציע שלוש אפשרויות ליהנות מהבירה המשובחת שלו: בישיבה במקום ובאפשרות של שילוב נקניקיות משובחות לא פחות מבשרים שונים וטעימים במיוחד, בקניה במקום ולקיחה הביתה, כאשר הבירה "נארזת" באמצעות טכנולוגיית וואקום ייחודית המעבירה את המשקה מחבית לבקבוקים, או בהזמנת משלוח מהבית – במשלוח אגב, המחירים מפתיעים לא פחות מהטעם הממכר, וחלק מהבירות נמכרות במחיר של פחות מחצי ממקומות אחרים.

13 סוגים שונים של בירות בוטיק. צילום: מיכה בריקמן

13 סוגים שונים של בירות בוטיק. צילום: מיכה בריקמן

סלבה גלדצינקו, האחראי על הקונספט המצליח, אומר: "כולם אוהבים בירה – זה לא חדש לנו, אז רצינו לחדש בכל היתר, אם זה בבירות טריות תוצרת חוץ ללא חומרים משמרים, ואם זה במגוון האפשרויות של צריכה הבירה, במקום, באיסוף או במשלוח הביתה.

"אין הרבה מקומות שניתן להתקשר אליהם ולהזמין בירה מחבית, מה שהופך את מותג Beer-Line לייחודי ושונה מהשאר".

כיצד הלקוחות מגיבים לרעיון?
"הלקוחות מצביעים ברגליים", אומר סלבה, "אנשים מגיעים לכאן מכל אזורי הארץ כדי לטעום את סוגי הבירה השונים ולהתנסות בחוויה חדשה של צריכה. המחירים מאוד נוחים ביחס לחנויות אחרות, על אף האיכות וטריות המוצר".

"אנו שמים דגש רב ועיקרי על האיכות והשירות. זה הכרחי שהבירות יהיו טעימות ומשובחות וטריות, אבל לא פחות חשוב שהלקוחות יזכו לשירות בסטנדרטים גבוהים, לקבלת פנים נעימה וידידותית ולחיוך, וזה מה שאנחנו מספקים כאן ב- Beer-Line".

מהיכן אתה מייבא את הבירה?
"את הבירות אני מייבא מחו"ל, ממבשלות מיוחדות באירופה: גרמניה, צ'כיה ומדינות נוספות. מבשלות שנבדקו ונמצאו כטובות ביותר בתחום. את הבירות שאני מייבא אני מוכר גם למסעדות ולברים מקומיים, מלבד ללקוחות פרטיים".

מדוע חשוב לך להנגיש את מחירי הבירה לצרכנים?
"אני חושב שאפשר לספק בירה מצוינת במחירים לכל כיס, והחזון שלי הוא לבצע מהפיכה במחירי הבירה במשלוח (Take away), שהמחירים יהיו פחות מחצי ממחירי הסטנדרט וכולם יוכלו ליהנות מבירה טובה ומשובחת".

 

Beer-Line חיפה קניון סיטי סנטר

כתובת: שדרות בן גוריון 6, חיפה

קישור לאתר

קישור לאתר סיטי סנטר

Beer Line. בירה משובחת מהחבית. צילום: מיכה בריקמן

Beer Line. בירה משובחת מהחבית. צילום: מיכה בריקמן


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר